You are viewing a single comment's thread from:

RE: Challenge - day 7

in #cesky5 years ago

Že mi občas nerozumí dámská obsluha v železářství nebo v obchodě se spojovacím materiálem, to jsem si zvyknul. Ale když jsem byl naposledy v galanterii, vyznal jsem se pomalu více než paní prodavačka. A to rozeznám knoflík od zipu a nit od vlny.

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Je fakt, ze znalost oblsuhy je cim dal tim vic tristni... tuhle jsem shanela pentilku s rotacni mechanismem, ktera tu tuhu otaci pokazde kdyz se dotkne papiru, cimz padem neryje do papiru a clovek nemusi tak kontrolovat... prisla jsem si jako blazen... tyhle dela jen jedna znacka -kuru toga, nicmene jsem odchazela s kazdeho obchodu uplne zblbla, ze chci snad neviditelnou gumu nebo ja nevim. Sem si to radeji objednala.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62647.29
ETH 2439.61
USDT 1.00
SBD 2.66