Challenge - day 7

in #cesky5 years ago (edited)

Tak jsem byla opět v Hornbachu. Příjdu si tam jako malé děcko v cukrárně. A mám samo sebou pár superskvělých úlovků s kterýma se absolutně nejvíc vyblnu. Krom toho, že se to dá použít na dřevo což jsem chtěla s tím můžu vlítnout i na plast, různé kovy, kámen, lasturu atd...jsem s toho absolutně nadšená. Jen mě trochu drtilo, že když jsem se pána ptala na detaily a technické záludnosti atd. Známe to.. když nevíme zeptáme se, no a pán dycky koukal na přítele, který o to absolutně neměl zájem a na mě jen sem tam cuknul očkem.. to nesnáším, sice nejsem feministka, ale příjde mi to nemístné. kdybych tam byla sama tak co? Bude koukat bokem na mé neexistující já?
Už jsem si toho všimla vícekrát. Vždy když jde o něco “ chlapského” k uzoufání.
Nevím jak by to vypadalo kdy šel chlap se ženou do galanterie? Taky by prodavačka mluvila na ženu, ačkoliv zájem by měl muž? Ostatně i otázky?
Zbožňuju kufříky narvané zajímavejma věcma... Na podzim kupuju Makitu;D
Moji noví mazlíci

Hlavně musím ty nástavce s kufru dát do nějaké krabičky ať se mi tam tak bezprizorně neválí

Sort:  

Že mi občas nerozumí dámská obsluha v železářství nebo v obchodě se spojovacím materiálem, to jsem si zvyknul. Ale když jsem byl naposledy v galanterii, vyznal jsem se pomalu více než paní prodavačka. A to rozeznám knoflík od zipu a nit od vlny.

Posted using Partiko iOS

Je fakt, ze znalost oblsuhy je cim dal tim vic tristni... tuhle jsem shanela pentilku s rotacni mechanismem, ktera tu tuhu otaci pokazde kdyz se dotkne papiru, cimz padem neryje do papiru a clovek nemusi tak kontrolovat... prisla jsem si jako blazen... tyhle dela jen jedna znacka -kuru toga, nicmene jsem odchazela s kazdeho obchodu uplne zblbla, ze chci snad neviditelnou gumu nebo ja nevim. Sem si to radeji objednala.

tahle není vůbec špatná , mám ji taky . pokud kromě dřeva půjdeš do obrábění skla nebo gravírování třeba i kovu tak doporučuji diamantové nádstavce, ty v té sadě nestojí ůplně za to

Diky, pokoukám po nich:) Mám na gravírování příklepovou nebo vklepavaci, nevim teď jak se ji říká, nicméně mi to nevyhovuje, ale neztrati se. Tohle jsem před chvili testovala, zatim jen na dřevo a jsem maximálně nadšená;)

Hezké vybavení ;-)

Dík, jsem na ně pyšná:D

To věřím. Ať ti dobře slouží ;)

čím dál tím víc ve mě budíš vášně :)
hned bych někde něco tesal :D

Tesej;) je to prča;) mam bolavé ruce, mozoly, spoustu odřenin, řezných ran, ale jsem megamoc nadšená;) až to bude nějak vypadat určitě pošlu

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98