Chlapy, nemám čas!

in #cesky7 years ago (edited)

Poslední dobou se mi email plní pracovními povinostmi, a nejen těmi. Ve svém diáři nemám žádné volné datumy na měsíc dopředu. Včera sem jse naposledy odreagoval a odfrknul si, hold, to budu muset zvládnout. Uvažuji nad přijmutím nějakého opatření, které my vytvoří více volného času.

Už mně totiž nebaví, odpovídat chlapům, že s nimi nemohu na pivo, protože musím pracovat. Asi by jsme v práci potřebovali nějakou nadstandartní posilu, která zvládne práci za víc lidí. Sám bych mněl sice jeden typ, ale je to známý mé tchýně. Proto se my do toho jít nechce. Co kdyby mně štval stejně jako ona.
Možná to máte stejně jako já a moje tchýně není žádná vyjímka. Nedávno sme byli v restauraci na večeři. Dal sem jsi řízek s hranolkami a ona my zbytek večera nedala pokoj s tím, že budu mít vysoký cholesterol a brzo umřu. Asi to zase četla v nějakém enviromentálním časopise. Kdyby jsme se v práci zabývali takovými hloupostmi, nedělali bysme nic jiného.

Doma to ale není o nic lepší. Včera sem třeba zapoměl manželce opravit žehlící prkno a byl z toho monolog na dvě hodiny. Nechtěla mi prostě rozumnět a vžít se do mé situace. V práci mi chodí email za emailem, nadřízení mně mučí termínama, ona po mě pořád něco chce, že nemám čas ani shlédnout nějaký ten film nebo fotbalový zápas. A pak se nemám cítit jako mezi dvouma mlýnskýma kamenama a nervozitou si okusovat nechty. Navíc už je to nějaký čas, co si moje libydo přišlo na své. Asi si budu muset zajít do posilovny na nějaký krátký tréning a vybýt se. Teda pokud my ta ženská zas nebude říkat: "Přihlašte se do našeho věrnostního programu". To nesnáším.

Aby jste mně neosočili z toho že sem grafoman a ještě někdy ode mně něco četli, rozloučím se. Tak tedy.
Nashledanou!

steemit mensi.jpg

PS: Pokud někdo nenašel v textu žádnou pravopisnou chybu, pak se mu hluboce omlouvám. :)

Sort:  

@OriginalWorks Mention Bot activated by @petecko. The @OriginalWorks bot has determined this post by @petecko to be original material and upvoted it!

OW2.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

For more information, Click Here!

to je zvláštní. já snad neznám nikoho včetně sebe kdo by mohl říct že má času až nad hlavu a neví co s ním. jestli ono na té teorii o skracování času něco nebude.

Dostatek času mají jen ti, kteří sedí nebo leží.

Nemyslím si, že čas se zkracuje. Pouze se ho více promrhá. Neustále na něco či něko čekáme. Například já ztratím 2 hodiny denně dojížděním do práce. Krát 15 dní a je to jeden den v měsíci, který strávím na cestě do práce a zpět. Víte kolik času promrháte přepínáním kanálů, když jsou reklamy? Nějakou dobu s tímto nešvarem bojuji a postupně se snažím eliminovat zbytečné prostoje. Abych se mohl věnovat, tomu, čemu chci já.

Špatná zpráva je ta, že čas letí. Dobrá zpráva je ta, že vy jste pilot... ;)

Tohle je fajn věta, musím si ji zapamatovat.
Nějak jsem nečekal, že tohle dílko rozproudí diskusi zrovna o nedostatku času.

Clovek by si měl vždycky najít čas vyhejtovat pár levičáků.

Bral jsem to spíše jako většinový joke, než jako antilevicový hate. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56589.13
ETH 3005.25
USDT 1.00
SBD 2.16