Nejhorší Den v Životě

in #cesky6 years ago

Výstřižek2.PNG

Konec roku se nezadržitelně blíží. Téměř datujeme rok 2019. Většina z nás se začíná zamýšlet nad již uplynulým rokem, sumarizujeme a vyhodnocujeme a současně s tím se nevyhneme přemýšlení nad rokem nastávajícím. Často zaznívá věta, či přání "Ať je ten příští rok lepší než ten minulý". Já tuto větu nepoužívám, nemám ji ráda a striktně se jí vyhýbám. Asi mě v uplynulých dvou letech hodně zklamala. Předem chci ale říct, že určitě nejsem pesimista. Ba naopak! A to je ten důvod, proč vám tady chci ukázat tuto báseň napsanou jednou středoškolačkou jménem Chanie Gorkin. Čtěte bystře.

NEJHORŠÍ DEN V ŽIVOTĚ

Chanie Gorkin

Dnes byl úplně nejhorší den
A nepřesvědčujte mě, že
Každý den se přece stane něco dobrého
Protože když se dobře podíváte
Svět je hrozné místo
Dokonce i když
Něco milého občas probleskne,
spokojenost a štěstí nepřetrvají.
A není pravda, že
Všechno vychází z mysli a srdce
Protože
Pravé štěstí lze potkat
Jen když jsou k tomu vhodné podmínky.
Není pravda, že dobro existuje,
Určitě se mnou souhlasíte, že
Skutečnost
tvoří
můj postoj
Všechno je mimo moji kontrolu
A ani za milion let ode mě neuslyšíte, že
Dnešek byl nádherný den

Pointa je v tom, že je nutné tuhle báseň přečíst pozpátku - tedy od posledního řádku k prvnímu. A o tom to je. Ať už pro vás uplynulý rok byl takový či makový, skvělý či špatný, monotónní či plný změň.. Nezapomeňte se na něj podívat z různých perspektiv. Najděte zlepšení, dobro v tom špatném, možná i špatné v tom dobrém. Vše se děje z nějakého důvodu.

Dívejte se na věci z různých pohledů.

Drahá česko-slovenská komunito, přeji Vám spoustu vřelých objetí, krásný vstup do nového roku a ať nám ten Steem roste!

P.S. Za každým mrakem jednou vyjde slunce.. Jo a víc se smějte a tancujte, je to zadarmo:)

Nikollette Sunday

English version/Anglická verze Worst Year Ever_Worst Day Ever

oh sunday.jpg

If you like my posts mostly about #travel and #life feel free to follow me, upvote me, resteem or leave a comment bellow. Sometimes It´s easy like #sunday morning. All #photos are mine - All rights reserved. Have a #sundaylife and Steem on!

Sort:  

Zaujala mě už ta anglická verze, kterou jsi postnula před pár dny. Ať ti nový rok přinese spoustu krásných zážitků a splněných přání a ať tě to tady s námi pořád baví :)

Zaujala mě tak, že nechci ošidit českou komunitu, která třeba neoplývá lepší angličtinou. :) Děkuji .. já přeju viz. výše.. hlavně spoustu vřelých objetí a smíchu :)

Šťastný nový rok aj Vám;)

Děkuji.. tobě také :)

:D Naprosto dokonalý a geniální! Musel jsem jí přečíst několikrát. Osvícená báseň :).
Přeju ať jsi v dalším roce veselá, zdravá, šťastná a na té správné cestě ;).

Děkuji! A říkám, já už ji mám na nástěnce! :D

Tak vše nej do nového roku ;-)

Tak vše také nej! :)

Díky ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84