You are viewing a single comment's thread from:

RE: Toulky Českem - Hora Říp

in #cesky7 years ago

Mám kolegu, která se zaky hodně zajímá o historii a má fotografickou paměť. Obdivuji každého, kdo si pamatuje ta data a kdy se co stalo. Přiznám se, že mě zajímal více zeměpis, ale ono to vlastně spolu souvisí :-)

Sort:  

Tak já s daty neměla až tak velké problémy (ano, fotografická paměť tomu jistě hodně pomohla) :D Ale zase mě nikdy nešly ty souvislosti - politické například ve 20. století. To pro mě bylo utrpení :( Taky jsem měla vždy radši zeměpis - ale v tom dějepise konkrétně skoro žádný nebyl....

To je pravda. V dějepisu moc zeměpisu nebylo, ale teď jsi mi připomněla, jak se mi podařilo dostat jedničku za zeměpis v hodině hudební výchovy :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59615.63
ETH 2524.32
USDT 1.00
SBD 2.44