Jsem s vámi ;-)

in #cesky6 years ago (edited)

Ahoj přátelé, v poslední době trochu nestíhám psát, ale určitě se zase polepším :D Já se vrátím a se mnou přijde i zákon :D ...aha, to bylo řečeno jinde :D

...i když nejsem tady, tak na vás myslím a říkal jsem si, že budu nejvíce energie na Steemitu věnovat podpoře naší česko-slovenské komunity a teprve pokud zbude nějaký čas a energie, pak přidám něco i v nějakých jiných jazycích, které mě baví poznávat, ale co si budeme povídat, i když nejsem žádný spisovatel, ta čeština mi přece jen jde nejlíp a nejrychleji něco splodím dohromady :D Když už nezvládám, snažím se aspoň rozdat nějaké ty up-voty, ale zatím mám stále jen slabý hlásek :-P a přidám aspoň pár komentářů :-)

Napadají mě různá zamyšlení, o které bych se rád s vámi podělil, ale určitě přidám zase nějaké fotečky ze zajímavých míst a nejvíce témat mám pořád k oboru, který je mi blízký, to znamená fotbal v něžnějším provedení a ke stránkám s tím souvisejícím, tedy www.fotbaloveturnajezen.webnode.cz :-)

...a jsem zvědavý, jestli společně naučíme našemu jazyku taky @cleverbot :-)

Sort:  

Budeme čakať :)

Super, tak já přijdu už brzy :D

What did you do today?

Já jsem toho ještě moc nestihl a Ty? :D Díval jsem se na hokej, i když jsem torchu zaspal :D

Light tend to blind. Darkness brings clarity.

Snaž se ,-)

Myslíš jako učit cleverbota česky, jo? :D

To se ti určitě nepovede, to je hrozný kopyto. Měl jsem na mysli to psaní ,-)

:D ...tak jo, díky :-)

Každá snaha se cení. Všichni pomalu sílíme a z jednoho centíku se stávají dva, pak dolar a tak dále...
V poslední době jsem taky moc nestíhal, jen jsem četl a hlasoval...

Když je tvůrčí činnost, času není nikdy dost. Troufnu si říci, že chodit do práce zdržuje.

Přiznám se, že mlýnek jsem napsal v práci, samozřejmě o pauze ;-)

Svatá pravda ;-) Je vidět, že jsi moudrý člověk ;-)

:-D Jen jsem využil čas, který ostatní kolegové prokouřili a to, že mám fotku mlýnku v mobilu. Ještě jsem pak využil zbývající čas na vyplnění placeného dotazníku pro TNS Aisa;-)
Jen jsi asi chtěl reagovat na komentář od @xlisto , protože má velikou pravdu v tom, že chodit do práce zdržuje. Zdržuje od té opravdové činnosti, od práce, která člověka naplňuje a má pro něho smysl.

Na komentář od @xlisto jsem reagoval níže, takže to patčilo Tobě ;-)

Tak to děkuji :-) Moudří jsme všichni, proto jsme tady ;-)

Tak vidíš, že jsi moudrý ;-) :-D .... pravdu díš ;-)

Také mám méně času, 3 dvanáctky za sebou a dvě před sebou, tak zatím aspoň upvotuji, odpovídám a provádím Resteem...

To je fakt síla. Zase jsi mi připomněl, jak jsem vstával v jednu ráno, šup pro dodávku, naložit v Ostravě noviny, rozvézt na Opavsko, kolem 7:00 - 7:30 vrátit dodávku a rychle na brigádu na stavbu do 15:30 hod.(později jsem dělal šoféra kolegovi, který přišel o řidičák). Byl to fakt záhul, takže vím, o čem mluvíš....a taky souhlasím s @xlisto, že práce zdržuje :D

Děsivý, není co závidět. Dvanáctky denní/noční jsem dělal asi tři roky a stačilo mi to. Hlavně ta noční, to byl zabiják.

To je zabiják jak pro staršího, tak i pro mladšího...

@rosalinde asi před měsícem psala, že takto je to záměrně nastaveno, abychom byli lépe ovladatelní

Tomu věřím. Skoro všichni jsme součástí hry někoho jiného. Ne nadarmo se říká, že otroctví nevymizelo, jen v dnešní době existuje trochu jinak. Bohužel převážná většina obyčejných lidí jsme tzv. finanční otroci. Většina zaměstnaných lidí totiž dostává jen tolik peněz, aby vydrželi do další výplaty. Je to smutné, ale je to tak.

A to je jen z důvodů, proč se tady angažujeme....

Tomu dobře rozumím...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64