You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jsem s vámi ;-)

in #cesky7 years ago

Každá snaha se cení. Všichni pomalu sílíme a z jednoho centíku se stávají dva, pak dolar a tak dále...
V poslední době jsem taky moc nestíhal, jen jsem četl a hlasoval...

Sort:  

Když je tvůrčí činnost, času není nikdy dost. Troufnu si říci, že chodit do práce zdržuje.

Přiznám se, že mlýnek jsem napsal v práci, samozřejmě o pauze ;-)

Svatá pravda ;-) Je vidět, že jsi moudrý člověk ;-)

:-D Jen jsem využil čas, který ostatní kolegové prokouřili a to, že mám fotku mlýnku v mobilu. Ještě jsem pak využil zbývající čas na vyplnění placeného dotazníku pro TNS Aisa;-)
Jen jsi asi chtěl reagovat na komentář od @xlisto , protože má velikou pravdu v tom, že chodit do práce zdržuje. Zdržuje od té opravdové činnosti, od práce, která člověka naplňuje a má pro něho smysl.

Na komentář od @xlisto jsem reagoval níže, takže to patčilo Tobě ;-)

Tak to děkuji :-) Moudří jsme všichni, proto jsme tady ;-)

Tak vidíš, že jsi moudrý ;-) :-D .... pravdu díš ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45