You are viewing a single comment's thread from:

RE: Projekt Steem Basic Income - SBI

in #cesky6 years ago (edited)

Hah, zacal som dostavat hlasy od @sb10 :D Hned ma napadlo, ze si o nom nedavno pisal..tak som znova otvoril post a v komentoch vidim, ze to je tvoja zasluha. Neviem co ta k tomu priviedlo, ale dik! :D

Hm, googlim trochu...je to kvoli tomuto? :D

To vlastne znamena..ze ked kupis jeden share sebe...je to to iste ako ked kupis jeden share mne? Bo ty dostanes jeden tiez? To sa mi nejak nechce verit, ze tak maju :D Je to pravda?

Sort:  

Nemáš zač :-)
Přesně tak, je to 50:50. Jednu dostanu já a jednu sponzorovaný. Když koupím akcie pro sebe, tak můžu uvést sponzora nebo spíš sponzorovaného. To může být kdokoliv na Steemitu a ten pak dostane stejné množství akcií. Pár SBI jsem nakoupil, tak jsem je rozdělil mezi pár aktivních Čechoslováků, abych trošku podpořil komunitu a udělal radost ;-)
Ale pozor, návratnost takové investice není žádná sláva, nedoporučuji hromadné nákupy. Hlasy od SBI jsou dost slabé. Může trvat roky, než se to vrátí.

Hah, to maju zaujimavy princip fungovania...ale super, bo to vlastne podporuje to, ze si to ludia kupuju potom akoby navzajom...dakujem ze si na mna myslel :) Hej hej, som cital, ze si to pisal :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61890.63
ETH 3411.25
USDT 1.00
SBD 2.50