You are viewing a single comment's thread from:

RE: Old Trafford - část druhá

in #cesky6 years ago (edited)
S mojí chabou středoškolskou angličtinou a otcovou neexistující angličtinou jsme docela nepříjemně zaskočili slečnu na recepci.

Jak keby som seba a tatina videl na zakladke ked sme niekam cestovali :D

A nevadi, treba proste hovorit, ze to pod to viko trafil a vybavene :D

Co to mas inak na ruke, potitko? Kokos na tie som skoro az zabudol, ja som mal tiez jedno. Puma za 200 korun, co som kupil od kamosa z ulice. Mama mi vynadala, ze bolo drahe :D

Sort:  

Hele ani ti nevim, nějaký United potítko v tý době :) Teď nosim na cvičení nejčastěji nějakou tenisovou značku, kterou si nepamatuju :D Starej zvyk z lekcí a hodin tenisu nejspíš :)

No ja nenosim nic a stipu ma totalne oci ako mi tam vsetko steka :D

Utřít na prasáka do trička :D

Tomu ver a na druhy den to iste tricko na dalsi trening, easy :D

Akurat uploaujem tie DLs. Samozrejme tam nieje skoro nic vidiet Bo som mal zle settings na camere :D ale tak co uz, dufam ze to stihne do osmej upnut bo ptm uz musim ist.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63968.82
ETH 2633.99
USDT 1.00
SBD 2.84