vážka vol.4

in #cesky6 years ago (edited)

Já jsem upozorňovala, že to teď budu posílat neustále dokola, dokud to nebude hotové:) Za dnešek je dodělaná druhá vrstva pozadí a vyjemněné velké puntíky.
Musím říct, že ty velké "kuličky" jsou mnohem horší než ty maličkaté. Taky jsem si uvědomila, že je tahle technika pro mě stejně zajímavá a napínavá jako skládání puzzle.)
Ty jsem měla od malička hrozivě moc ráda, čím víc dílků a čím méně barev a jasných obrysů tím lepší. Vlastně by mi nevadilo ani jednobarevné puuzle.
Úžasný pocit vysypat ty dílky na koberec a skládat "obraz".
Má to systém a není problém to poskládat ani "spodkem nahoru", je to nějaká potřeba skládání či čo.
S chaosu vytvořit systém když to přefouknu. Náramně uspokojující činnost. Chci tím říct, že toto je jak puzzle, jen ty dílky vytvářím a vrstvím. Teď už je to jen zábava, nejhorší je začít. Je to jak třídit jednotlivé dílky, i když někdy se ani třídit nechce a jen se prohrabává.)
A stále je to hotovo jen z menší poloviny, protože si tam neustále vymýšlím nové a nové věci.)
Krom toho jsem dneska" krokovala" a snažila se číst (momentálně mám rozečtenu Iluzi paměti od Julie Shaw a Iracionální čisla od Henryho Parkera Manninga z roku 1906, ale je jen v elektronické podobě, což mě docela mrzí, hrozně nerada čtu na čtečce, nebo tabletu), ať nejsem zasekaná jen nad obrazem, protože je blbé, když se člověk zasekne na dlouho a zapomíná pít, jíst a hýbat se.

zatím mám toto a jsem poměrně spokojená, ale stále se to dá pokaz.

detail na větší "kuličky"

a s trošku jiného úhlu...

Sort:  

Jen vzlétnout. Asi obě dvě. Ty i vážka ;-).

No ty mi ani nepiš raději:D Kvůli tobě a tvé včerejší průpovídce k vážce, mě napadl další aspekt na tenhle obraz, ale to bude taková piplačka, že se nemůžu dočkat a jsem naštvaná zároveň...D

Jinak jsem ráda jestli to působí lehce, teda alespoň dle tvého komentáře o vzlétnutí.)

O jaké průpovídce je řeč? "Naperlil" jsem toho více ;-).
Působí to přímo étericky

O těch křídlech včera.) No tak jsem dostala nápad.) ...:D ach jo

To jsem rád, že jsem tě inspiroval ;-)

Ano ledaskdo a ledasco...díky.)

Congratulations @maajaanaa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Resteem and Resteemed added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79