Proces

in #cesky6 years ago (edited)

Tak teda zdravím a ještě jedou se omlouvám za ofuky:)

Rozhodla jsem se, že trucovat dlouho, nebo být dlouho naštvaná neprosívá mé pleti a ani nechci bojkotovat svou snahu o soustavnost. Taky to neprospívá mé duši a nechce se mi být v bojovém nebo asociálním módu. Nikdy mi to nepomohlo v podstatě. Jen mě mrzí, že čeřím vodu i když velice nerada.
Dnes chci jen na jednom obrazu ukázat co to pro mě znamená tvořit, nebo lépe dopracovat se k finálnímu produktu:) Nesmí se toho bát a klidně překreslovat do aleluja. K překreslování jsem se musela, ale taky dopracovat, měla jsem s toho dřívě stresy, protože jsem to nedala na "první dobrou". S mým posledním nápadem jsem vcelku spokojená a tak ho i dodělám. Jsou to dvě osoby stojící proti sobě. Jen ještě chybí vytečkovat pozadí na vzniklých vyvýšeninách. Ty puntíky, případnš tečky budou různě velké v závislosti na velikosti podkladové "boule":) a na černou plochu použiju žlutou a na postavy černou, pro kontrast. Napadlo mě to dneska v podvečer, tak jsem si sedla a celé jsem to předělala.

úplně původní obraz

nevydařená předělávka, alespoň podle mě

a takhle to zatím vypadá (za kvalitu se omlouvám, ale snad jde něco vidět)

jsem ještě vyfotila lépe, tak snad je to lepší

a tady detail těch teček, jak jsem o nich mluvila výše

Sort:  

Mne se hodne libi ten druhy obrazek.

Jářku, ptám se na to, co mě zajímá. A Ty, samozřejmě, nemusíš odpovědět. Živí Tě umění, nebo aspoň přiživuje? Máš v té oblasti nějaké vzdělání, nebo jsi samouk? Máš někde něco vystaveného?

Nemám vzdělání, neživí a vystaveno nemám:) tzn. učím se sama, sice je to zdlouhavější, ale pro mě cennější..sem tam něco prodám za pár set, víceméně jednou za rok asi?.. někdy něco dám na internet.
No a pokud budu hodná tak budu mít možná za rok výstavu:) Uvidím jak to půjde a jak budu šikovná. A určitě se nevnímám jako úmělec, nějak to slovo nezní dobře mým uším.

Jsi zbytečně skromná. V tuto chvíli některá tvá díla již oblétla svět.

to neni o skromnosti:D ja jen, že lidi dávají na internet kde co a tvori kde co:)

Neboj. Pokud něco umíš a děláš to jako samozřejmost. Nikterak ti to nepřijde zajímavé. To poznáš, až od druhých, kteří danou činnost neumí a nechápou ji. Tečkomalování (nemám tušení jak to lépe nazvat) jistě vyjímečným schopnostem patří.

já ti nevím.) ale rozhodně děkuji, tohle rozhodně nakopává fajn směrem:)

A tohle je skrytý význam této sítě. Proto tu jsem.

Rozhodně lepší než lidi shazovat:) Taky ráda podporuju...

Congratulations @maajaanaa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62980.19
ETH 3123.74
USDT 1.00
SBD 3.87