You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zakažme alkohol!

in #cesky7 years ago (edited)

no hezky ses nadzvedl a vybudil k reakci. :-)
já alkohol nepiju při žádných příležitostech mimo nemoc.
nicméně můj záměr není něco někomu zakazovat nebo obecně prohlásit že alkohol je naprosto špatná věc a měl by se zakázat a doufám že ten článek nevyznívá v tomto duchu. jsem pro osvětu ne pro zakazování.
jen upozorňuji na riziko spojené s pitím alkoholu.
jak si to kdo přebere a co si z toho článku vezme je každého osobní věc
stejně tak jestli a v jaké míře bude pít nápoje obsahující alkohol.

Sort:  

Děkuji. Chápu Tvůj postoj, ale na druhou stranu, pokud jsou některé studie jen černé a neříkají vše, pak mě to štve. Dobře dělaná osvěta mi proti srsti a cizí není.

no obávám se že žádná studie neříká vše. :-)

To je asi pravda, ale tato mi přišla velmi účelová.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63013.55
ETH 2460.64
USDT 1.00
SBD 2.64