You are viewing a single comment's thread from:

RE: Investování podle fundamentů: úvěrové platformy

in #cesky5 years ago

Zaujalo mně to o výběru peněz z krypta pomocí půjčky, mohl bys to příště popsat detailněji formou návodu pro FO nepodnikatele? Říkáš vybrat, ale není to tak, že tam ty peníze potom budu muset nasypat zpátky a jsem tam, kde jsem byl předtím (resp. z louže do bláta)?

Sort:  

...jinak, super článek, tohle téma mě dost zajímá. Jen bych dodal, že bohužel taky hodně lidí zapomíná na to, že existuje ještě více rozumných důvodů, proč by se úvěrům měla většina lidí vyhnout co největším obloukem :( Na kryptomagazínu je ještě někde můj článek, kde jsem mimo jiné upozorňoval na obrovské zadlužení našich domácností a neskutečné množství exekucí.. Čísla si už nepamatuju, ale bylo toho fakt hodně.

Tady jde tuším spíš o to, že máš krypto, které je "dole" ale časem poroste a ty potřebuješ cash. Ale nic není bez rizika, to je jasný.

V tom je ta krása. Máš na výběr:

  • zaplatíš to kryptem, které máš na platformě
  • zaplatíš to v jakékoli jiné měně
  • necháš si zlikvidovat účet, v případě například pádu burzy o 85% a nemusíš zaplatit nic

Můj případ je ten, že jsem si z tama vybral peníze, protože jsem potřeboval vybrat z krypta na standardní náklady a nechtěl prodávat BTC, protože věřím, že už jsme byli skoro na dně. Osobně peníze splatím, až když bude BTC v rozpětí 20 až 100k USD, kdy budu rozpouštět krypto do CZK/USD/EUR

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63956.43
ETH 3320.30
USDT 1.00
SBD 3.92