You are viewing a single comment's thread from:

RE: SBD zdarma? Ano! Uživatelé co rozdávají SBD

in #cesky7 years ago

Omlouvám se za svou natvrdlost... Raději vlastními slovy převyprávím, jak jsem to pochopil. Přidám si tyhle Tebou jmenované @človíčky a občas mi přijde něco SBD? Nebo se chce nějaká další moje aktivita?

Sort:  

Přesně tak!

Jako leták z Kaufu a v něm desetník

Přesně tak!

Díky moc za praktický návod. Nastavil jsem si nové přátele... Jak často to oni dělají a jak jsi takovou věc zjistil? Budu taky zjišťovat a výsledek samozřejmě prozradím!

Nejak tak jak se jim zachce, tak uvidis. Objevil jsem tim ze se dost casto divam ostatnim lidem do penezky a na to jaky maji transakce :)

Bez záruky: @AlphaCore, @thepunisherr...
Můžeš je prověřit, jestli jdu správným směrem? Moje chápání angličtiny nemusí být vždy na 100

This is truly remarkable.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58576.55
ETH 2982.45
USDT 1.00
SBD 3.71