SBD zdarma? Ano! Uživatelé co rozdávají SBDsteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

Stačí si je přidat a čas od času od nich něco dostanete.

@joanaltres

Tento uživatel posílá reklamní zprávy o své resteem službě. Hodně uživatelů nadává, že to je SPAM, ale mě to teda nevadí. Každý den má člověk normální poštovní schránku plnou letáků z různejch supermarketů a obchodů a nic za to nedostane. Tady aspoň člověk dostane 0.001 SBD. To by se mi líbílo na normální schránce kdybych dostal zaplaceno za každej leták co tam někdo strčí.
joanal.PNG

@joydip8116

Zase nějaká reklama.
joydip.PNG

@vominhquoc

Tak tady jenom slavíme, že jsme kamarádi.
vomin.PNG

@sandrajordan483

Reklama, reklama...
sandra.PNG

@melowd

Reklama, reklama...
melow.PNG

@exploretraveler

A nejlepší nakonec. Tady už je ta částka lepší. A neni to reklama, slavíme, že jsme kamarádi.
explore.PNG

@juanmiguelsalas

@arthestically

@bereginja-steem

@dimarss

@igor-steem

@ralph-rennoldson

@ebargains

@hamzayousaf

@thepunisherr

@kanggary

@sydesjokes

Vypada, ze posila SBD, kdyz mu date hlas pro clanek.

@alphacore

@tastetwist

@jones420

Víte o dalších?

Sort:  

Člověče, ty to doplňuješ! Náhodou jsem si toho všiml. Resteemuju Tě... Ale doporučuju, abys napsal článek, že to doplňuješ...

Diky za ty predchozi tipy. Otevrel jsem si jejich penezky a nasel jsem pres ne spoustu dalsich lidi, ale zatim to davam dohromady. Jeste mam na druhym pocitaci nekolik zalozek otevrenych na ktery se musis podivat a pripsat... Uz jsem to vcera nestihl dodelat a radsi sel spat...

Az to dopisu, tak to publikuju jako novej clanek, verze 2. Jinak si toho nikdo krome tebe nevsimne, ze to je doplneny!

Omlouvám se za svou natvrdlost... Raději vlastními slovy převyprávím, jak jsem to pochopil. Přidám si tyhle Tebou jmenované @človíčky a občas mi přijde něco SBD? Nebo se chce nějaká další moje aktivita?

Přesně tak!

Jako leták z Kaufu a v něm desetník

Přesně tak!

Díky moc za praktický návod. Nastavil jsem si nové přátele... Jak často to oni dělají a jak jsi takovou věc zjistil? Budu taky zjišťovat a výsledek samozřejmě prozradím!

Nejak tak jak se jim zachce, tak uvidis. Objevil jsem tim ze se dost casto divam ostatnim lidem do penezky a na to jaky maji transakce :)

Bez záruky: @AlphaCore, @thepunisherr...
Můžeš je prověřit, jestli jdu správným směrem? Moje chápání angličtiny nemusí být vždy na 100

This is truly remarkable.

Díky za vysvětlení, pořád jsem netušil co po mě bude chtít, když mi něco posílá

tak to taky skusím

terazs i nie som ista, ale tusim som tento isty clanok prednedavnom videla v anglictine.. fakt super ze je tu celkom dost cechov a slovakov..

Je to mozny, tak kdybys vedela o dalsich "rozdavacich" tak napis. Ja sjem to daval dohromady podle toho co jsem zahledl v transakcich.

Congratulations @gmt117! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86