Moje historka

in #cesky6 years ago (edited)

Jestli se mi stávají "historky"? Ani moc ne... Jestli bych si vzpomněl na 20, tak je to moc. Nevím, jestli jsem se svěřoval třeba s tímhle:
Na začátku mé učitelské kariéry jsem učil na základní škole v jednom městysu u Prahy. Denně jsem dojížděl. Bral jsem to, jako že do vojny dobrý, stejně je to jenom na půl roku...
Bohužel jsem pak nafackoval jednomu blbovi, který, jak se později ukázalo, měl žloutenku typu A. Já to od něj chytil. Takže jsem byl půl roku nemocný, dva roky odklad vojny. No vyžral jsem si to.
Hygienik tam zavřel zvláštní školu. Její posluchači byli uschopněni pro návštěvování obyčejné ZDŠ. Ale kdo měl být s nimi ve třídě? Například žák JG při vyučování onanoval. Já to zprvu nevěděl. A tak, když se přihlásila žákyně T, která vedle JG seděla: "Prosím, prosím, G. si už zase hraje!", tak jsem chybně vyhodnotil situaci a řekl jsem mu nesprávně se domnívaje, že má pod lavicí jinou hračku: "G, polož to na stůl!"
Ten vůl to udělal. Třída řvala smíchy, já taky. Musel jsem se jít projít na chodbu, abych se vychechtal. Tam jsem se potkal s ředitelem, kterého přivolal hluk. Nebyl jsem schopen mu to ani převyprávět...
Tak takovéhle hloupůstky se mi občas přiházívají. Ale na matku, myslím, nemám.
......

Sort:  

V takovém případě si nedovedu představit co by se dělo v autobuse při cestě do školy a zpět.

This post received a 4% upvote from @morwhale team thanks to @krakonos! For more information, click here! , TeamMorocco! .

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 12.0% @mdwakil upgoat, thanks to @krakonos
It consists of $0.85 vote and $0.02 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

This post has received a 0.4 % upvote from @boomerang thanks to: @krakonos

@boomerang distributes 100% of the SBD and up to 80% of the Curation Rewards to STEEM POWER Delegators. If you want to bid for votes or want to delegate SP please read the @boomerang whitepaper.

Jak to tak pročítám, tak celá vaše rodina bude zřejmě hodně zajímavá XD. Asi by nebylo na škodu, udělat nějaký steemians sraz, aby jsme to všichni zažili takříkajíc “live“ XDD

Já opustil základní školu v páté třídě, takže když se řekne základka, vždycky si představím děti od šesti do jedenácti. Hádám, že dějepis jsi je učil až na druhém stupni, což :) Nicméně se zdá, že tvá hodina musela být doslova a do písmene vzrušující.

no tak je to jasný.
humorné události jsou ve vaší rodině dědičné. :-)
to sem se teda fakt nasmál. díky. :-)

@cryptohustlin has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an BiggerUpvote send 0.5 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an BiggerUpvote and a reSteem send 1.25SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00