K Arboletu

in #cesky6 years ago

Vzpomněl jsem si na Arbolet před třemi dny, kdy se tu objevil @cryp1 (Snad ho nekomolím.) Uvedl se právě upoutávkami na současnou reklamní kampaň Arboletu.

Ano. Arbolet má přes 23.000 klientů. A spustil kampaň, aby získal další... Kdo je to pro Arbolet klient? Klient je účet. Možná, že někdo má těch účtů víc... Některé účty jsou jistě prázdné, nebo skoro prázdné. Hodně peněz se asi stahuje po radikálním snížení úročení... (Já se taky stahuju.) Ale přeci pár tisíc lidí tam zbude.

Kampaň je to zajímavá. Ale jde mi o jednu "soutěžní otázku". Je na FB. (I Arbolet tu nepřátelskou síť používá.) Pokud chcete mít naději na výhru skrútru, nebo zájezdu na Maltu, teď nevím, tak musíte odpověď na otázku, co si myslíte o bankách. Máte možnosti:
A.nevěřím jim B.mám je rád C.do 5 let půjdou do kytek

Zatím fajn. Veselá taškařice... Pak se na stránkách jiné arboletí facebookové skupiny objevil vzkaz od IXOYE (Umím si jméno přeložit.) Kdo sleduje Arbolet a Krizi15, tak ten nick jistě potkal. Že prý do redakce chodí i odpovědi za B. Ať se respondenti vzpamatují.

Jářku, to si měli v redakci rozmyslet, jak zformulují otázku! Proč tam nedali jen A.Všechny banky do pěti let nahradí náš Arbolet! (Tuhle rýmovačku jsem složil vlastní hlavou, to není jejich heslo.) Nebo, ať to vypadá lépe, ať tam dají i B a C se stejným textem... Pak nebudou odpověďmi překvapeni. Taky by Arbolet mohl dát k anketě dovětek: Kdo si myslí B, bude ze soutěže vyřazen!

Vzpomněl jsem si na majora Terazkyho. Když se ptal svých dětí, jestli chtějí zmrzlinu. A ony chtěly... On myslel, že chtít nebudou. Stejně jim žádnou nekoupil.

No, Arbolet je jen nástroj, jak sám o sobě říká. Nástroj ovládají lidé. Tenhle způsob použití se mi nezdá šťastný.

Jinak přeju Arboletu úspěch. Stále ho budu používat k převodu BTC na Kč. Nostalgicky si tam asi i nechám milion (satoshi). Atřeba z mých A-kreditů i jednou nějaký profit bude.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@banjo @cleverbot

Sort:  

Vůbec nechápu tento článek, Arbolet vydělává klientům peníze. Nechápu lidi, kteří se stahují, protože snížili procenta, aby byl projekt udržitelný. Ještě jsem neviděl banku nebo spoření, které by mi dalo 3% ročně, a to jen v první vrstvě.

Stejně tak nechápu to o té soutěži. Chápu, že lidé mohou být skeptičtí, ale proč, když něco funguje?? A dává lidem peníze.

Můj názor

Prostě jsem zvážil svoje riziko a výnos. (Likviditu teď nezvažuju.) Při 100% výnosu ročně riziko beru. Při o hodně nižším ne. Samozřejmě, každý si svými penězi může dělat, co chce.
Nechci nikoho od Arboletu odrazovat. K tomu riziku. Jen si uvědomuju, že nemám v ruce ani ten cár papíru, kde jsou nějaké dvě smluvní strany - já a banka. Nefunguje nad Arboletem vůbec žádný regulátor.
Ano, od roku 2015 Arbolet lidem, kteří do něj vložili prostředky, slušně vydělal. Je možné, aby proti Arboletu vyrukovala policie, finanční úřad, ČNB? Je možné, aby si na Arbolet posvítilo podsvětí a chtělo svůj díl? Je možné, aby se zakládající Sedmička rozhádala? Aby byl třeba vytunelován hackery? Aby si jeden ze zakladatelů přihrál "malou domů", nebo se zbláznil? Aby někdo udělal prostou chybu a místo satoshi někam poslal BTC? Nemám informace.
Možná, že máš o Arboletu víc informací než já. Já vůbec neříkám, že je to špatná ... Chtěl jsem napsat firma. Ale co to vlastně je? Nástroj. Tak si sám říká. Vůbec nepálím k Arboletu mosty. Podle vývoje. Teď tam mít peníze nechci.
A ten můj článek nebyl ani tak o Arboletu. Jen o jedné anketě. Ale i z té jsem se něco dozvěděl. Minimálně IXOYE je přesvědčen, že banky půjdou do pěti let do kytek. A je přesvědčen, že si to bude myslet většina respondentů. Je překvapen, že realita se liší od jeho představy. IXOYE se opírá o zprávy z Arbloletu. Bude tak trochu insider....Jsou mimo realitu všichni insiderři z Arboleteu?
Chápeš mě? Nebráním se diskusi. Třeba mi dokážeš, že se mýlím.

hehe.. a kde jsi vzal, to, co tu o mě prezentuješ..?? Já se pouze zeptal, zdali si myslí lidé, zdali bude ta ona odpověď výherní odpovědí..?? Někdo, kdo má v hlavě krapet moudra pochopí, že jsem dal lidem nápovědu.. Kdo v hlavě to moudro nemá, převrátí věc dobrou k obrazu svého negativna..

Co si já myslím a nemyslím, tak to už je vrchol stupidity.. Mluvit o tom, o čem já jsem přesvědčen.. To mě skutečně pobavilo.. Příště se zeptej, než se budeš o mě otírat.. S jistotou bys byl překvapený, jaký já na celou tuto věc mám názor.. a nejen názor..

IXOYE..

You got a 5.88% upvote from @proffit courtesy of @krakonos!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Loading...

You got a 1.35% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @krakonos! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Stránku na Xichtoknize nespravuje přímo A-tým, díky tomu pak může docházet i k takovýmto přehmatům. Ačkoli vztah, například Sedmičky, k bankám je všeobecně známý.

You just received a 3.70% upvote from @honestbot, courtesy of @krakonos!
WaveSmall.gif

This post has received a 0.88% upvote from thanks to: @krakonos.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

This post has received a 2.17 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

You just received a 9.90% lifting from @botox ! You can also earn by making delegation to @botox.
Tu viens de recevoir un lifting de 9.90% de la part de @botox ! Tu peux également être récompensé en faisant de la délegation à @botox.

You got a 8.33% upvote from @peace-bot courtesy of @krakonos!

Help spread the peace. Want to promote your posts too? Send a minimum of .02 SBD or STEEM to @peace-bot with link in the memo for an upvote on your post. You can also delegate to the bot for daily passive earnings. If you would like to delegate to the Peace Bot you can do so by clicking on the following links:
50SP 100SP 250SP 500SP 1000SP 5000SP

Learn more!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68348.76
ETH 2644.95
USDT 1.00
SBD 2.69