Tak už tu jsem 1. měsíc – jupí?steemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago (edited)

Je to neuvěřitelné, ale už jsme zde dvaatřicet dní. Včera to byl měsíc a já si chvilku ze dne ukrojil pro přemýšlení, abych se trochu poohlédl a věci zhodnotil.

Celkem jsem za 31 dní vytvořil 27 příspěvků a 240 krát něco komentoval. To vychází v průměru na 0,87 příspěvku a 7,74 reakcí za den. Vzhledem k tomu, že posledních zhruba deset dní zažívám nevídané fofry v práci, což bohužel vedlo k poklesu mé zdejší aktivity, existuje prostor pro zlepšení.

Do dalšího měsíce si tak přeji minimálně stejnou aktivitu, radoval bych se však z 1 příspěvku denně.


Svoji reputaci jsem zvedl z 25 na 46,5. Na první pohled zajímavý nárůst, avšak je nutné mít na paměti, že hodnota reputace neroste lineárně, avšak logaritmicky. Laicky řečeno to znamená, že postoupit z hodnoty 45 na hodnotu 46 vyžaduje „stejné“ úsilí, jako se dostat z hodnoty 25 někam lehce nad hodnotu 42. Stanovování reputace není ani tak složité na pochopení, jako spíše náročné na zohlednění všech proměnných, které do výpočtu vstupují. Její růst záleží jak na vaší reputaci, tak reputaci druhých. Co jsem se tak dočetl, člověk s nižší reputací Vám nepomůže, ani kdyby měl dva trakaře plné SP… A je toho samozřejmě více.

Při troše optimismu si dávám za cíl překročit hranici 47.


Z váhy hlasu $ 0,01 jsem se dostal na neuvěřitelných $ 0,01! I když to tak nevypadá, považuji to za slušný „comeback“. Delegovaná SP mi trochu pochroumala sebevědomí, ale má vůle byla silnější. Díky svým čtenářům – Vám – se aktuálně držím na hranici 33,501 SP. Vše, co vydělám, přetvářím do SP a budu tak dělat stále, dokud si nebudu moci postavit barák. V tu chvíli začnu zvažovat.

Zde si nedělám veliké naděje. Rád bych SP stále zvyšoval, dvojnásobek by mi vyhovoval, ale spokojím se i s hodnotou 58 SP, která povede navýšení hlasu na $ 0,02.


A teď k tomu hlavnímu:

Celkem pro mě hlasovalo 76 uživatelů, od kterých jsem dostal 87 hlasů.

Z českých uživatelů pro mě hlasoval nejčastěji @krakonos. Dále @phortun, @petrvl, @mespanta, @jjprac, @matkodurko, @godfish, @lveecze, @bucipuci, @tazi a množí další.

Nejcennější hlasy mi z našeho steemiště daroval @xlisto a @godfish. Následující grafika ukazuje mých třicet největších dárců, ze kterých bych rád vypíchl a vzdal hold: @pipiczech!


Ať si totiž namlouvám cokoliv, ať je můj příspěvek sebelepší, bez její iniciativy a nálezu @donkeypong, @analisa a @kevinwong (Thank you guys for your unbelievable support! I really appreciate it!) bych ležel někde v propadlišti dějin. Věřím však, že jednoho dne naše komunita vyroste a všichni jí to náležitým způsobem budeme schopni splatit.

Dále nesmím zapomenout na @hr1 a @cesky. Vůbec nevím, čím jsem si to zasloužil, nevím o koho se jedná, ale též mi pomohli!


A tak teda jupí?

Za mě rozhodně ano. Jsem rád, že jsem se díky @kaczik dostal možnost zapojit a popustit uzdu své tvořivosti, kterou jsem dlouhý čas dusil pod pokličkou. Jsem nadšený z každého svého zlepšení, z každé radosti, kterou druhým svým výtvorem dám, z toho, co tu čtu. I když bych si přál, aby nás bylo mnohem více, všechny příspěvky totiž přečtu během několik minut, jsem spokojený. A doufám, že stejně tak jste i Vy.

Není totiž jednoduché nalézt téma, které druhé alespoň částečně obohatí. Napsat něco hodnotného stojí čas a spoustu energie a já nevím, jak to máte Vy, ale někdy se nad svými texty pozastavuji a ptám se sám sebe: „Jako zajímá tohle vůbec někoho?“. Je poté velikou úlevou, když zjistíte, že ano…

Do dalších dní, měsíců, let mám plány, které bych rád splnil. Jenže má-li to mít hlavu a patu, vše vyžaduje čas:

  • Aktuálně se probírám 12 000 slovy z mého internetového deníku a 40 stranami toho příručního. Obdivuji všechny češtinářky, neboť luštit můj škrabopis z Norska je vskutku náročnější, než jsem si původně myslel.
  • Rád bych vyhlásil jednu challenge, které se budu účastnit zřejmě jenom já. To ale nevadí, protože mi to má pomoct. S úpisem to třeba půjde snáze!
  • Opět bych rád přišel na kloub nějaké zajímavosti ve Steemitu a z teorie přešel více k praxi.
  • V práci zažívám spoustu legrace a už delší dobu si některé příběhy zapisuji. Pohádka pro dospělé děti nese pracovní název Příběhy malého měřílka. Kéž bych to začal dávat do kupy.
  • Cítím potřebu zareagovat na články (tady a tady) od @kaczik, kterým nakousla téma nízkoenergetických, resp. nulových domů.


    Takže díky, díky, díky a ještě jednou díky!
    Jsem zvědavý, jak to bude vypadat za měsíc!


    –khjk



Sort:  

Tož hodně zdaru, kreativity a trpělivosti ;-). A hlavně se do ničeho nenuť a bav se. Pak to půjde lépe ;-)

O nucení to není, to by dlouho nefungovalo. Spíš o tom najít ten vhodný čas. O tom ale rozhodují vnější okolnosti, které neovlivním(e) (–:

Blahopřeju k výsledkům, za jeden měsíc hodně slušná práce. Ať se dál daří a třeba jednou i ten barák bude.

Tenhle fór se mi povedl, co? (—: !!!

Též blahopřeji . Vidím, že by jsi taky potřeboval den o pár hodin delší,jako já. Taky nestíhám tvořit, jsem rád že večer než usnu, stačím pročíst posty od zdejších kolegů, dát jim svůj milionový hlas. Co skončila zima, čas je nedostatkové zboží. Brigáda, zahrádka, děti ( ještě že už je mám a nemusím je teprve dělat, to bych steemit nestíhal ani otevřít :D), práce kolem domu ....

Co si budeme namlouvat, venku s dětmi to je lepší jak tady :-))

Tak ja jsem tady 2 mesice a moje SP je uz a az 0,02 ;) tak vetsinou potreba casu, a obcas taky stesti. Ja jsem si dala "challenge" fotit kazdy den, a je to jen pro mne, bych mela motivaci. A taky konecne mam kde popsat moje cestovani do Nepalu, a delam to taky hlavne pro mne.

No a diky Tobe ma novou ceskou knihu ;) tak pomalu ctu :)

No nepovídej, to je skvělé (–: Klidně bych si troufl říct, že jsi první Polka v historii lidstva, co ji čte. To je něco, co?

To asi ne... ;) znam tady hodne Polaku co cte takove knihy a mluvi skvele cesky... tak mozna uz nekdo ji ma ;)

A já jsem vosk?
Já jsem byl vždy stydlivý a nikdy jsem se nesvěřoval. Čím jsem starší, tak sám sebe obdivuji, čeho jsem schopen. Někdy se nepoznávám. Možná mé články nikoho nezajímají, ale mám dojem, že musím denně něco vypotit.

Já je čtu rád!

Jen tak dál, k dalšímu růstu, ať se ti daří ;-)

Nám všem bude ;-)

Už jsem ti to nedávno psal k jinému článku, ale sem se to hodí víc - vedeš si skvěle! Ať ti to vydrží co nejdéle a hlavně - ať tě to tady pořád baví ;)

A já vím! Ďk. A baví! Pořád se totiž rozkoukávám! Uvidíme, jaké změny nám přichystají (8

Gratuluju k výsledkům. Ale důležité je, aby Tě to tady bavilo ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58176.03
ETH 2475.13
USDT 1.00
SBD 2.40