You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ekologie - bio potraviny

in #cesky7 years ago

Mamka kupuje mléko u těch kluků "vezeme Vám čerstvé mléko" :) To je super. Ale když jsme byli malý u babičky na prázdninách, tak jsem jezdila pro mlíko na kole s bandaskou a to byla teprve mňamka :) 10 Kč za litr to myslím tenkrát bylo. Občas jsem ho pila ještě teplý přímo z bandasky :) A koukala jsem na místní farmu a mají tu mléko od krávy za 12 Kč za litr. Čerstvé. Čuměla jsem na to jak puk. Až dokojím, tak ho chvíli budu pít na litry :D :D :D

Sort:  

já jsem tam tu informaci o CLA dal hlavně kůli toobě :) také jsme to nevěděl... jo domácí mlíko je fajn když víš že ty krávy se pasou na louce :) taky jsem kdysi chodil s jednou holkou která měla takový malohospodáře u ní vedle chalupy a od nich jsme braly dokonce i máslo :)
Ale jednomu se nevyhneš, prostě tem chemikáliím a léků, když to není bio tak tam můžou bejt i když je to takhle od maloproducentů kde se pasou kráávy na louce, onemocní kráva přijde veterinř něco jí píchne a oni ji třeba dojí dál, takže tak
Ale hlavně jsem chtěl ukázat že to bio není jen o potravinách .)

Kez zena koji tak nesmie/nemala by pit kravske mlieko? Nototo..

Ja osobne mlieko nepijem vobec, je to viac hlien ako realne mlieko, kedze z tych krav zmykaju 3x viac mlieka nez je prirodzene. Ale zas, syry jem a tie su vpodstate to iste..

Samozřejmě může. Malý má alergii na mléčnou bílkovinu. Ale měla by časem vymizet, tak to zkouším a třeba si dám to mléko i dřív :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60608.55
ETH 2411.21
USDT 1.00
SBD 2.59