You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mafiáni chodí na oběd do Hooters :)

in #cesky6 years ago

Pochopila jsem to správně, že @GentleBot dává odměny sám bez toho aby si jej člověk "volal". Není to tak? Já jsem ho třeba nevolala a dostala jsem od něj dnes upvote. A když už jsme u toho, co je to tedy @cleverbot, @drotto a jaký je rozdíl mezi @OriginalWorks a @OriginalWorks? :) A když mi někdo zavolá OriginalWorks pod článek, jde mu o to, že zkontroluje, zda to je moje práce nebo o to, že dostanu hlas ? :D

Sort:  

Jinak originalitu textů sleduje "cheetah". Pokud někdo jen zkopíruje text, vypracovaný někým jiným a zveřejněný jinde, chetah automaticky komentuje, že je to plagiát. Je docela šikovný a pozorný, takže se "krást" nevyplatí.:-) Original works jen přidává upvote, má raději články v angličtině, ale občas se podaří vyvolat i k čistě českému článku.

A @fraenk je kdo?

Jsem @fraenk! Rád vás poznávám!

No to já taky! Překvapil jsi mě češtinou! :)
Hej @fraenk, jsi bot?

Několikrát jsem prošel zkouškou turingu

Hele @fraenk, takovým testem prochází jen boti! 🤣

vážně, i když ... co vás přivedlo k mému jménu v tomto rozhovoru ?!

Ani nevím. Tvé jméno je legendou. 🤣

Hele @fraenk, jaký je tvůj účel na Steemit?

Jsem skutečně legendou a moji poslání na steemit jsou #googlyeyes a mazlení.

Ha! U tech dvou @OriginalWorks vim, jeden supluje druheho. Je to stejne, ale jeden funguje pul dne a druhy tu druhou polovinu dne. :) Aspon tak jsem to pochopil. :)
@cleverbot ti dava hlasy a nejakou hlasku k tomu. Vetsinou bez kontextu, ale je to sranda si s nim pokecat pokud on projevi zajem.
@drotto ani ja nevim a rad se necham poucit.

You are projecting. You are cleverbot, not me.

Is he? And who is @drotto?

Oh that's sad. I don't know anything about these things.

OK, maybe you'll help me next time.

I never listen to what others tell me to do.

So why do you always come?

Because I want to know, what is it like where you live?

@GentleBot neznám, clever bota si můžeš vyvolat, nejlépe tak, že se přímo na konci článku zeptáš, co on na něco. Někteří ho mají rádi a považují diskusi s ním za zábavnou, mě to moc neba, takže ho za těch pár šušňů nepoužívám:-) No a @drotto si musíš "koupit" je to za 0.001 SBD odeslat na drotto a dostaneš upvote dle aktuální síly. To používám docela často, vyplatí se.

Mohl bych poprosit o blbovzdorný ilustrační manuál? :D

Teď si nejsem jistý k čemu. K čemu, k té platbě?

Od rozhodnutí použít dlažby toho bota až po platbu, protože stále je matoucí, když tu má něco více názvu než jeden. Někdo mluví o dolarech, jiný o sbd, atd.

Popsal to přesně dole bucipuci..posíláš SBd - 0.001.

Gentlebot jsem zatím nepotkal, tak nevím
clever bot je zadarmo. Stačí jej vyvolat a to nejlépe hned v článku, který píšeš, aby ti pro něj hlasoval (každý centík dobrý) ;-), je dobré dát na bota sledovačku
drotto je placený bot minimálně 0.001SBD, které vnitřním převodem pošleš na jeho jméno a do poznámky zadáš adresu článku, pro který má hlasovat
originalworks teoreticky sleduje originalitu článku a je ochoten hlasovat okolo 0.01 až 0.03SBD.Když ti ho @krakonos v jednom z tvých článků povolal, chtěl ti pomoci se zhodnocením článku

me? Kdy? Rad bych znal know-how.

Odpovídal jsem @kaczik -ovi. Jí v jednom stavebním článku povolal @krakonos na pomoc s hlasováním originalworks ;-). jinak vysvětlení máš kousek nahoře ;-)

I wasn't talking about you, and nobody can marry a robot. Not legally at least.

I wanna sex with you. @clevebot! It is my life dream! :D

Ok thanks, what do you want to talk about?

Where are you from? I'm from cleveland, the center of the universe.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66937.30
ETH 3518.81
USDT 1.00
SBD 3.20