You are viewing a single comment's thread from:

RE: Malá nápověda pro Actifit. / A little help for Actifit.

in #cesky4 years ago (edited)

Pěkná práce ;-)
Doplním, že nákup všech gadgetů v marketu se vyplatí jen těm aktivnějším. My líní doplatíme na ty, kde je uveden zisk pár procent :-D
Já osobně si kupuji jen ty jasné, kde je daný profit přímo v Afitech, nikoli v procentech ;-)

!trdovoter
!BEER
!COFFEEA
!shop

Sort:  

Procenta jsou asi fakt jen pro ty aktivnější. Počítají se ze základu, což je 25 až 80 AFIT
!COFFEEA

Právě. Poznal jsem to, když jsem ze začátku nakoupil, co se dalo a prodělal jsem :-D

!BEER

Na začátku jsem koupil jen 'AFIT'. Procenta jsem přidal až později. Stejně tak nekupuji %zvýšení RANK. Asi dvakrát jsem je koupil a stejně se nic nepřipsalo.
!BEER

Ten Rank taky nekupuju. Není mi jasný, jaký má přesně vliv na odměny.

!BEER

Kroky + rank + delegace + upvote pro články actifit.io = AFIT za denní hlášení
!BEER

Díky za info ;-)

!BEER


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @bucipuci!
@bucipuci will receive 0.97023825 TRDO & @jjprac will get 0.64682550 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

coffeea Lucky you @jjprac here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84