Sort:  

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @petrvl!
@petrvl got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Token distribution bot developed by @ali-h

Když budu stakovat TRDO, tak pak nemůžu posílat? Doufám, že mám dne ještě nějaký
!BEER ...
Ale jistý si dvakrát nejsem.

U trda je potřeba ho stakovat, abys ho mohl posílat :)

Dík. Půjdi do toho. Když mám stakovaných 1000, kolik můžu denně rozdat? Samozřejmě, že by si to mohl někde najít. Ale je pro mě snazší se zeptat.

Tak to nevím. Už jsem dnes jednou rozdal. Dalo to 6 pro autora článku, 4 pro mě. Zkusím to podruhé. Vypadá to celkem bezedně. Už jsem jich teď pár rozdal, i tobě :D
Sám sobě si to poslat nemůžu, jak jsem teď vyzkoušel :D

Tak jen zkoušej... Zítra si nejspíš taky koupím. A začnu vracet.

To view or trade BEER go to steem-engine.com.

Hey @jjprac, here is your BEER token. Enjoy it!

Do you already know our [BEER Crowdfunding](https://steemit.com/cryptocurrency/@beerlover/let-s-grow-and-update-the-beer-token-huge-crowndfunding-as-crowdsale)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62820.16
ETH 2438.32
USDT 1.00
SBD 2.69