Bitcoins and other Altcoins. ( Bitcoiny a jiné Altcoiny. )

in #cesky6 years ago

I have been putting my money in the Bitcoins and other Altcoin stock exchanges lately, because I believe one day the effort will go away.
Maybe somebody thinks that's money, but I do not. We are losing things that we do not need in the end.
If the vision is fulfilled, then I can have a nice retirement.
And if not, I do not go mad. Money will be there, but we will not.
Understand that I do not give the money I need to live, but always the proportion that I can sacrifice. Later, I will not curse the moment I spent the money.
In this respect, I'm trying to figure out what's going on. Surely I'm not the only one and surely many of you think I'm foolish. Perhaps ... it will be seen in time. I usually live my life the way I want and not as someone else wants.
Does anyone have a similar set?

Poslední dobou vkládám své peníze do různých burz na Bitcoiny a jiné Altcoiny, protože věřím, že jednou se má snaha zůročí.
Možná si někdo myslí, že to jsou vyhozené peníze, ale já ne. Utrácíme za věci, které nakonec nepotřebujeme.
Pokud se má vize naplní, tak mohu mít jednou pěkný důchod.
A když ne, tak se nezblázním. Peníze tu budou, ale my už ne.
Rozumějte, že nedávám peníze potřebné na živobytí, ale vždy jen poměrnou částku, kterou mohu oželet. Později nebudu proklínat chvíle, kdy jsem peníze projel.
V tomto ohledu zkouším, co se dá. Jistě nejsem jediný a určitě si mnoho z Vás myslí, že jsem bláhový. Možná...to se časem uvidí. Svůj život si většinou žiji, tak, jak chci já a ne tak, jak chce někdo jiný.
Má to někdo nastavené podobně?

For example, I like Arbolet and I'm not afraid to write about it.
Of course they are opponents, but that's fine.

Například mám rád Arbolet a nebojím se o tom napsat.
Jistě, že jsou odpůrci, ale to je v pořádku.

Obrázek BTC.jpg

Perhaps I will not lynch because of my opinion.

Snad mě kvůli mému názoru nebude nikdo lynčovat.

@banjo

@cleverbot

Sort:  

If you are evil, then is god omnibenevolence?

Doufám, že nám to vyjde mám stejnou taktiku :) určitě lepší to zkoušet jak se dá.. a krypto je momentálně jasná volba pro investici i menších peněz..

To určitě...

jj já taky pravidelně nakupuju...
přidej nákup steemu a pak ho můžeš pronajmout robotům a mít úroky ;)

Nabídka Steemu není všude a s roboty nemám zkušenosti...

no snad ho brzo přidaj sem https://www.ccshop.cz to pak bude asi nejednoduší cesta
Anebo když ne burzu tak changelly ti ho prodá přes kreditku ;)

Díky, ale o Bitcoin mi nejde, ostatní altcoiny je problém...

aha tak gengely ho nemá tak to jedině Binance a nebo pak na bitrexu ho získat za jinej kojn...

jo roboti jsou jednoduchý kdysi jsem dával post jak steempower pronajmout ale třeba na smárt steem na to maj tlačítko... a když ji chceš spátky tak pak zase jen zadáš že pronajímáš 0 a za 7 dnů už ji máš zase na účtě... :)
smartsteem.com/delegators

Myslíš na Steem...to ano, já myslel jinde...

For the people who are Still Alive.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56269.96
ETH 2364.95
USDT 1.00
SBD 2.26