Facebook mě neustále blokuje

in #cesky7 years ago

Facebook mě neustále blokuje a vyhrožuje zrušením mého účtu a to přestože jsem mu na reklamě z mého účtu zaslal mnoho desítek tisíc korun. Blokace jsou vždy založeny na nesmyslném obvinění, kdy například použiji slovo "buzerant" a to i v naprosto neškodném kontextu - aniž bych někoho urážel.

Rozhodl jsem se tedy jeho užívání omezit na nezbytnou míru komunikace se zákazníky a následně 1) přemluvit co nejvíce přátel na to, aby přešli na steemit a 2) obsáhlejší názory budu vyjadřovat výlučně zde a to tak, aby text nebyl přítupný facebotum, kteří by mě následně blokovali jen za užití určitého slova (evidentně neumí rozumnět kontextu).

Blockchain je svoboda, steemit je svoboda.

Facebook není místem pro svobodné a slušné vyjadřování názorů. Facebook selhal. Je čas jej nahradit!

Sort:  

Tak to nesmis pouzivas slovo buzerant ..... ale jinak vitej!

Za buzeranta jsem mel 3 dny, pak jsem rekl, ze v pohadce Kraska a zvire vypada zvire jako zvire a 7 dnu. Mel jsem smulu, ze herec byl cernoch.

Já měl za buzeranta týden, ale to byla citace. Týden už trvá 13. den

Na druhou stranu, potřeba se podívat na to pozitivně - týden si měl víc času na cokoli jiného.

Děkuji, použiju Facebook k tomu, abych sem dostal další a další lidi. Tohle bude moje odplata :). Cítím se tu lépe.

Teprve se s tím seznamuji pár dnů a zkouším... ale myslím, že rychle přijdu na to, jak síť používat.

Jsem na tom stejně ... MirkoZ.

Jen tak mimochodem, jaký je neškodný kontext ke slovu buzerant? ;)

Nicméně Steemit jede a komunita roste. Kdybys tady nainvestoval tolik jako do reklamy na FB, je z tebe minimálně delfín :)

Napsal jsem: Driv se kazdy levicak tvaril jako delnik, dneska jako buzerat...

A co je mysleno tim delfin? To je mistni terminus technikus? :)

Lidi na Steemit se dělí do skupin podle síly hlasu. V češtině by to byl plankton, malé ryby, delfíni a velryby. Tohle není úplně aktuální text, ale na základní orientaci postačí: https://steemit.com/steemit/@crypt0/steemit-whales-dolphins-and-minnows-the-importance-of-steem-power-on-steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63781.73
ETH 3407.93
USDT 1.00
SBD 2.47