Crypto

in #cesky4 years ago

Po dlouhé době sem zachytil téma týdne. Pamatuju si jako kluk, byl sem tak v 6. třídě to byl asi rok 1990. Bylo po revoluci všude byly podnikatele. My s děckama jsme si vymysleli hru na firmy. Hra spočívala vtom, že každý si napsal lístečky se jménem své firmy. A ty rozdával spolužákům. Některé firmy získaly popularitu jiné firmy padly v zapomnění záleželo na tom jak se který z žáků a nebo majitelů firem snažil propagovat svoje dílo.
Zažil jsem také takové ty dopisy ve kterých bylo napsáno: “pošli pětikorunu na první jméno v tomto dopise a napiš svoje jméno nakonec a pošli dalším pěti lidem, nebo tak nějak. Zkrátka takové to dětské letadlo.
Pak s časem jak sem rostl jsem viděl mnoho různých typů letadel. Mnoho podvodů. Vytunelování celé Československé republiky atd. Ale to už odbočuju.
Jak jsem stárnul všimnul sem si burzy cenných papírů, dost sem toho přečetl, ale nikdy jsem neměl takříkajíc koule (a hlavně peníze 😂) se pustit tímto směrem. S cryptem to už bylo jinný. Sice jsem nad tím uvažoval dlouhou dobu, nastudoval jak založit účet a co si o tom myslet. Tak ve mě stále převládal strach, že je to podvod, připadalo mi to jako další letadlo. Obavy, že o všechno přijdu byť bych tam vložil pouze 1000korun byly veliké.
Až jednoho dne se u našich vrat objevil cizinec který mě před tím hledal v hospodě a se kterým sem se dobrých šest let neviděl. Můj kámoš se kterým jsme nějakou dobu bydleli. Pank jak poleno. Nicméně inteligentní člověk se znalostí počítačů a sítí.
Ten mi ukázal kolik je do celého crypto světa a blockchainu vloženo práce a úsilí. Úsílí něco na světě změnit, spojit, vylepšit a dát šanci lidem se zájmem se na tom podílet.
Pomaličku jsem ztratil strach investovat nějaký peníze, založit si účet přes webcameru se svou občankou (k čemuž sem byl vážně skeptický) a nakonec vložit trochu toho svého času k podpoře steemitu psaním článků. I když abych pravdu řekl mohl bych psát víc 😉.
Na závěr bych chtěl poděkovat @pharesim že mě do toho vtáhnul a já jen nezůstal u myšlenky “co kdybych si založil bitcoin účet”
Danke Sera!
Díky všem ze steemitu za laiky a za to, že si ty moje myšlenky občas přečtete.

A ještě obrázek samozřejmě. Schváně kdo uhádne z jakého dopravního prostředku je toto foto?

Posted using Partiko iOS

Sort:  

První mě napadla vzducholoď... Stylově by to mohla být 20.léta 20.století, doba dopravních Zeppelinů... I když to může být jen nějaký retro ozvuk.

Přesně... je to vzducholoď... nečekal sem, že to někoho napadne. 👍

Posted using Partiko iOS

Ahoj, máš discord poslal jsem ti v DW zprávu... Ibelin se tě ujme a vylevlujetě nahoru aby jsi mohl do gangu... :)

Ahoj, pokusim se k tomu dneska dostat. Díky.

Posted using Partiko iOS

:) Trajekt

!shop
!BEER

你好鸭,holdonla!

@jjprac给您叫了一份外卖!

@lovelemon 拧萌 迎着飓风 跑着步 给您送来
珍珠奶茶

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~
@onepagex


Hey @holdonla, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Díky za osobní příspěvek do tématu týdne.

Congratulations @holdonla! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Tak vzducholoď by mě napadla tak po 22 hod v práci :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98