Sekta - krátký příběh

in #cesky6 years ago (edited)

„Bratři a sestry! Obřad, na který se všichni celý dlouhý rok těšíme, přichází! Jeden z našich nejvěrnějších bratří stane se součástí vyššího celku, splyne po vzoru pána Ježíše s každým, kdo bude ochotný jej přijmout. Jaké máš poslední přání, bratře Obětino?“

„Rád bych, abyste si dali středně silné medium rare steaky. Maminka mi vždycky říkala, že nic lepšího ze mě stejně nebude.“




Pro nevěřící psy a osoby méně vzdělané v oblasti steakové terminologie doporučuji k dalšímu studiu http://www.bifteky.cz/stupne-propeceni/

Sort:  

Tak teď jsem se málem zadusil sekanou... To mi nedělej, takové zábavné historky v době oběda ;) ;)

A kohopak jsi obědval? ;)

Hele, jeden byl prase a druhý vůl ;)

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Stejky jsou urcite lahudka, ale dlouhodobe a hodne toho jist, nemuze kazdemu udelat dobre.

Mi to pripomenulo hru, ktorú zvyknem hrať vždy na fajront mojej pracovnej smeny. >>> FARCRY5, možno poznáte, je to príbeh inšpirovaný skutočnou udalosťou, no tu ju návrhári posunuli na iný level :)

Bohužel, já počítačové hry nikdy moc nehrál.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @nikdo
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Thanksgiving post brother

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63051.22
ETH 2471.31
USDT 1.00
SBD 2.69