You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neaktivita a přesto úspěch

in #cesky7 years ago

Já jsem tento týden na radu @krakonos vyměnil 16SBD na místním marketu za zhruba 110 Steem Power a vydělal jsem tím mnohem víc než za všechno moje psaní a krmení botu předtím... Spíš než úspěch to bylo štěstí že jsem měl SBD a cena vystřelila tak nahoru což nikdo asi nečekal. Škoda že jsem nenakoupil předtím víc SBD.

Sort:  

16SBD za 100 SP? No tak to si že mě děláš legraci :O

Kdepak, ceny jsou teď převrácený naruby.

Teď se SBD obchoduje za nakejch 11 USD místo klasických 1 USD, takže přesně tak. Tak jestli máš nějaké SBD tak se asi vyplatí vyměnit za SP přes market.

No, měl jsem 0,3 SBD a prodrbal jsem to v kostkách ... :oD

Tak doufej, že tahle cena ještě týden vydrží, abys stihl ve slušném kurzu směnit alespoň výplatu za tenhle článek :)

Z toho moc nebude , ale i tak...

Každopádně cena SBD ještě víc stoupla na 1.99 ž nějakých 1.70 .
Snad to tak bude i co se týče Steemu.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63348.66
ETH 2668.99
USDT 1.00
SBD 2.78