You are viewing a single comment's thread from:

RE: Investování podle fundamentů: Anonymní měny

in #cesky5 years ago (edited)

Vubec nechapu meny PoS/PoW. Prijde mi to jako hybrid fiat/crypto a to, ze autor se chce obohatit na sve vlastni mene. Koncept monera s ring signatures se mi zda asi jeden z top nejbezpecnejsich. Trochu vetsi blokchain data, ale pekne udelany. Az se rozjedou kvantovy pocitace, mozna nastane vaznejsi problem pro bitcoin s tunelovanim uctu pres public adress a ring sinatures koiny se stanou jednickou v bezpecnosti.

Sort:  

Je velký rozdíl mezi klasickým POS/POW. U ZEN je to úžasně udělané tak, že to jsou Secure a Super Nody, které mají reálné využití a dají se na nich stavět další služby. Jinak souhlasím, že v rámci klasických POS/POW z důvodu pouhého nalákání investorů je to zbytečné.

Super a master nodes jsou vyhodny jen pro uzivatele s tucnejsim kontem. Je fajn, ze dostavaji nejaky % z drzene castky, ale celkove to centralizuje koiny do velkych uzlu a sit tim zkomira a novy uzivatele nemaji sanci.

Upřímně v downtrendu to nebylo výhodné pro žádného investora. Například já mám pár Secure Nodů a hodnota mincí šla pomalu o 90 % dolů, takže zhodnocení 3 % měsíčně mě moc nevytrhne.

Výhodu mají teď malí nebo noví investoři, kteří můžou v téhle situaci koupit Secure Node nebo Super Node za zlomek peněz.

Zajímavou alternativnou jsou boti, ale je těžší najít ty ziskové a je tam větší riziko, protože člověk může přijít o vše. Osobně jsem zatím narazil jen na jednoho dlouhodobě ziskového vůči BTC. Ten mi udělal 100 % up za cca 6 měsíců, ale dlouho se držel v mírné ztrátě, či zisku.

Jinak vydelavaci boty mas taky tady. Problem je, kdyz koin je ciste vydelavaci zalezitosti, tak rychle skonci. Me spis zajimaj koiny, ktery to mysli vazne.

Presne jak rikas, oni ti sice daj % ale kdyz to klesa vuci bitcoinu, tak vlastne neziskas nic a je velka pravdepodobnost, ze to spadne na 0.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62593.28
ETH 3105.58
USDT 1.00
SBD 3.86