Dietní program Dr. Staňka - pochvala

in #cesky6 years ago

Slíbil jsem, že ve svém příštím článku už budu pozitivní. Ano, rád bych tady něco pochválil. Nebudu se nikomu z nás (musím se zahrnout, sám s tím také bojuju) rýpat v životním stylu, ale můžete mít tchýni, švagrovou, kolegyni v práci nebo kamaráda, který bojuje s váhou a potřebuje nastartovat ke změně, takže se vám tyto informace mohou hodit.

Psal jsem tady o whole30, které je skvělou variantou pro odlehčení běžného stravování a dokáže pomoci i s mírnou redukcí váhy, pokud po ní toužíte. Máte-li ale 20 kilo nahoře, funíte jak sentiel a po večerech se cpete svíčkovou se šesti, protože "prostě nemůžete jinak" a "žádná dieta stejně nemá cenu", pak asi potřebujete trochu nakopnout.

Moje žena nikdy nebyla éterická bytost, připomínající vílu. Byť mi některé smysly už moc neslouží, zrak mám dobrý a její fyzické rozložitosti jsem si plně vědom od našeho prvního setkání. Ostatně rád vařím a rád jím, sám nejsem jako tyčka, takže mě nějaké to kilo nechává celkem chladným. Ne tak mou drahou polovičku. Je to tedy novinka, vadit jí začala až ta kila, která nasbírala (dle svého přesvědčení, nevyvracím jí to) v těhotenství, a která se jí nějak vůbec nedaří shodit. Opravuji, nedařilo. Když jí praskl oděv (detaily neuvádím, byl to dost depresivní večer a padla na k tomu tématu lahvinka červeného) praštila (pomyslně) do stolu a učinila zásadní rozhodnutí. Buď musí nakoupit komplet novou garderóbu nebo se musí přestat cpát. Rozhodla se přestat cpát. :-) Myslím, že už jsem tady také zmiňoval, že jedna z hlavních vlastností mé ženy je zarputilost, se kterou se staví k vytyčeným cílům. Někdy je to trochu obtížné, ale většinou ji obdivuji.

Tentokrát se do toho opět zakousla. Hledala, hledala až našla. Nakonec jde o tip od kamarádky, která takhle zhubla asi 12 kil a bez větších problémů a bez zásadního jo-jo efektu. Protože se zdá, že je to něco co funguje, rozhodl jsem se s vámi podělit, abyste případně mohli poslat dál.

IMG_20180413_123443.jpg
Takhle vypadají produkty

Ten poklad se jmenuje dietní program Dr. Staňka. Úplné informace můžete načíst zde. Co mě osobně na celém programu zaujalo je, že se jedná o výtvor manželské dvojice. Paní je lékařka (internistka/dietoložka) a pán je farmaceut/lékárník. Vymysleli to spolu a poskytují k tomu poradenství a péči pro své klienty. Každého, kdo se rozhodne do diety pustit nejdříve vyšetří paní doktorka, určí mu, co a kolik toho má jíst a v průběhu hubnutí ho kontroluje. Jak jsem pochopil, existují 2 postupy, rychlý a pomalý. Rychlý vás nakopne, protože hubnete rychle, ale je dost náročný, protože se živíte jen dietními produkty, tedy žádným normálním jídlem a logicky tedy máte hlad. Alespoň dokud si vaše tělo nezvykne. Ten pomalejší je kombinací produktů a jídla. Je tedy o něco snesitelnější.

IMG_20180416_104831.jpg
Mají i hotová jídla

Musím říct, že ženuška dost trpí, ale výsledky tu jsou. Udělala kombinaci. Byla něco přes týden na té striktní verzi a na zbylá kila si zvolila pomalejší, ale mírnější postup.
Zatím má dole asi 3 kila. Vypadá to, že vydrží mimo jiné asi pro to, že vidí výsledky.

Tak pokud byste ještě chtěli začít hubnout do plavek, doporučuji! :-))

Sort:  

Držím palce, ať má ženuška vůli a vytrvalost, ať se daří ;-)

Má buldočí drahuška, nemám o ní pochyb! :-) Každopádně děkuji!:-)

Držím palce. Sám vím, jak člověk může jednoduše ztloustnout a jak těžko se to tlačí zpět dolů. Mně se za rok a půl podařilo přibrat 27 kg. Nová partnerka vařila tučný jídla, užívali jsme si alkoholu, a to paradoxně i na sportovní dovolené, kam jsem jel trochu shodit. :-) Od tohoto ledna do půlky března (od té doby žádná změna) jsem zhubl cca 11 kg změnou stravy a omezením jejího množství. Asi mohu prozradit, že jsem pouze přestal jíst po 22. hodině a omezil návštěvy fast foodů. Je to celé o hlavě... Tak ať to vyjde! (-:

My teď doma jídlo celkem řešíme. Tedy ženuška je na dietě, ale i já se snažím krotit. Mo rád vařím a moc rád dobře jím. Začali jsme teď focus hlavně na to "dobře" a makáme na tom, aby to bylo v rozumném množství:-) Není to nejlehčí, ale člověk naštěstí není zvířátko a dokáže si poručit, takže doufám, že to dopadne:-)

Drzim palce! Mam pro tebe/tvoji zenu jeste jednu myslenku. Docetla jsem se, ze vetsinu kilo navic zpusobuje nedostatek vitaminu D3 a K2 v tele. Kdyz ma telo toho dost, clovek proste nema "chute", vsechno normalne travi a tedy nepribira. V podstate tento nedostatek je taky pricinou ruznych jinych chorob a proto slouzi jako zaklad.

Dohledám si, kde je najdu! Určitě moc dobrý tip, děkuji!

Ahoj, super ze si napisal poznamku o tom whole30 poste. Nasiel som si ho a pozeram ze to je vpodstate keto/caveman diet? Ja som skor myslel ze to je postavene na baze whole foods ale kludne aj ovocie atd atd...cital si knihu? Mam ju uz asi rok ale este som sa k nej nedostal! Parada ze je v ceskej komunite zastupena aj tato cast populacie, co sa zaujima o stravu :)

Tu knihu jsem nečetl, ale myslím, že to není n škodu věci. Vím základ, co můžeš a co ne a pak už apojuji fantazii:-)) Ano, jídlo mě zajímá, dokonce i peču..teď pro jeden obchod bezlepkové, veganské sušenky:-)) A moc rád se o něm budu i s někým bavit. Ještě raději s Tebou, protože Tvé posty i způsob psaní, mě moc baví!! :-))

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63206.40
ETH 3079.10
USDT 1.00
SBD 3.87