You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jsem staromódní? Nemyslím si

in #cesky6 years ago

Popravdě už nevím, kdy jsem naposledy hotovost použila. Buď platím plastovou kartou a nebo kartami uloženými v Apple wallet. Poplatky platím jen při cestě do zahraničí nebo když náhodou přesáhnu limit, což se zas tak často nestává. Terminál mají u nás skoro všude a případnou krádež mám pojištěnou od banky. Jsem bohužel hrozně líná a jelikož mám děti co mě sledují i na tom wc, tak mi tohle taky nevadí 🤔😂 Musím ale říct, že jsem se takhle rozjela až co jsme se odstěhovali z ČR. Doma jsem snad ani kartu nepoužívala, opravdu se mi nechtělo platit i za to, že se na kartu jen podívám. Pak mi ji jednou ukradli a za novou banka chtěla 4000 Kč 🙄
Což mi připomíná jak se mi smáli v bance ve Skotsku. Ukradená karta a já tam skoro brečela že musím kupovat novou a pak tam začala tancovat když mi řekli, že to je přeci zadarmo

Sort:  

S poplatky to u nás není taková katastrofa. Tedy pokud začneš hledat. Když se necháš, tak banku škubou jak peří ze slepice.
Každopádně díky za komentář ze zahraničí.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95