You are viewing a single comment's thread from:

RE: How much do you know cats? You must take a look at this post :))

in #cats6 years ago

Öncelikle steemite hoşgeldin @pollyannazli
Umarım seni sürekli görme şansımız olur:)

Minnoş kedileri de çok güzel anlatmışsın:)
Benim kedim yok ona bakmak büyük bir sorumluluk, sanırım o sorumluluğu alacak güçte değilim şu an:)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Teşekkür ederim @nikaja hoşbuldum :)
Daha güzel ve yeni içeriklerle burada olmaya çalışacağım :)
Benim de evimde bir kedim yok ama kedileri sadece evde değil sokakta ya da gördüğümüz herhangi bir yerde de besleyebilir, onlara sevgi gösterebiliriz bence :))

Evet elimizden geldiğince yapıyoruz. Kızım da arkadaşlarıyla birlikte kedi evi yaptılar. Çok mutlu oldu. Harçlıklarıyla onlara bişeyler alıp besleyecekmiş :)

Posted using Partiko Android

Bu harika :) Onlara işte böyle küçük yaşta örnek olmalıyız :))

Umarım başarılı olabiliriz bu konuda ve daha birçok konuda😊

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63