You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yasamin Ortasinda

in #cat6 years ago (edited)

okurken bircok yerde durakladim .. üzüntü'den.. devam okuyabilirmiyim ben bunu yaa diye... minik kedicik... ama iyiki okumusum.. happy end yoksa ögrenemezdim ... hele o yanlis asi'yi yaptik yeri okuyunca delircektim...

istersen yazilarini almanca da yazabilirsin (beraber bir paylasimda, yada ayri ayri, biliyorum bu cok zaman alici bir yöntem, hele bide ben bazen ingilizce ekliyorum... ^^) sonra deutsch tag'i kullanirsan alman toplumu da cok sevinir :=)
alman discord kanallarina davet linki yolluyim ( buraya tikliyarak girebilirsin, webbrowser ile oluyor.. telefona yüklemene gerek yok ) .. orda post promotion grublari var.. insanlarin görmesi icin faydali...
maalesef tryardim grubu kapandi dün gece :( o yüzden gecende gönderdigim link calismiyordur artik

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61861.45
ETH 2995.16
USDT 1.00
SBD 2.48