You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tanisma

in #cat6 years ago

Hosgeldin kedicik 😺 Cok sirin olmus, kedi resmini görünce ve ilk satiri okuyunca kedi konusmus gibi oldu, cok tatli bi fikir aslinda...
Ikinizde hosgeldiniz canlarim 💕 Diger arkadaslar gibi bende sabirsiz sekilde metinlerini (ve daha yayinlanmamis kitabini belki?) burada okumayi bekliyorum :=) senin steemit'e gelmen cok eglenceli bir katki oldu olucak steemit ve tr topluma.
Cerebellar hypoplasia hakkinda okudum, cok az bilgi var ingilizce vikipedi de mesela.. 4 kitap reference olarak kullanilmis.. hepsi 3 sene önce yayinlanmis.. maalesef bir cok kaynaklarda terapisi yok yaziyor... eminim sen hepsini okumussundur ve uygulamissindir... tavsiye de bulunmuslar

Carpeted flooring allows the animal to move around with much more ease. Essentially "baby proofing" sharp corners or heavy objects that could potentially fall on the animal is also important

--> Hali daha uygundur ve bebeklerin sifri kenarlara carpmasin diye takilan yumusak seyler ile koruyabilirsiniz yaziorlar..
bir de bu vidyo yu gördüm.. ya hem cok tatli hem de cok üzücü .. kalbim agliyor .. tüm kediler iyi olsun her zaman insaallah diye umuyorum
iyi ki tatli insanlar tatli kediler ile ilgileniyor...
Iyi ki varsiniz 😻

Sort:  

Canimm cok tesekkur ederim sana da guzel yuregine de❤️ Evet kuzum bu sendromla ilgili cok sey okuyup ogrendim daha once hayatimda duymadigim biseydi simdi onunla yasiyoruz hergun hergun ve elimizden gelen herseyi yaptik yapmaya calistik veteriner veteriner dolastik bir caresi vardir diye fakat sonra yavru cok fazla yiprandi cok uzuldu aci cekti daha fazla dayanamadim ve sonra kabullenmeye karar verdik bunu ilk zamanlar surekli agliyoduk olecek saniyoduk ama bu sendromla kedilerin de diger kediler gibi uzun yasiyabilecegini hayatini oldugu kadar normal idame ettirebilecegini ogrendik. Onu aldigima bir an bile pisman degilim iyi ki bizim kedimiz olmus iyi ki❤️

o kedicik sizin yanınızda olduğuna ben çok mutluyum ..
Kediler acı çekmiyor diye okuyunca okadar rahatladım ki ifade edemem.. Kediler çok narin sevgi dolu yaratıklar.. onlarsiz napardim ben yaa

Evet tatlim @talaxy aci cekseydi kalbim dayanmazdi buna. Iyi ki agri sizilari acilari yok ama istedikleri gibi atlayip ziplayamadiklari icin hareketleri kisitli oldugu icin sinirli oluyolar maalesef bazen cok kiziyo biseyi yapamayinca asabilesiyo kihliyo isiriyo biraz ama o da hakli napsin beybi :( kedi gibi ozgur bir varlik olup ozgurce kosup oynayamamak cok zor olmali onu anliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63017.22
ETH 2457.38
USDT 1.00
SBD 2.61