You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tanisma

in #cat6 years ago

Canimm cok tesekkur ederim sana da guzel yuregine de❤️ Evet kuzum bu sendromla ilgili cok sey okuyup ogrendim daha once hayatimda duymadigim biseydi simdi onunla yasiyoruz hergun hergun ve elimizden gelen herseyi yaptik yapmaya calistik veteriner veteriner dolastik bir caresi vardir diye fakat sonra yavru cok fazla yiprandi cok uzuldu aci cekti daha fazla dayanamadim ve sonra kabullenmeye karar verdik bunu ilk zamanlar surekli agliyoduk olecek saniyoduk ama bu sendromla kedilerin de diger kediler gibi uzun yasiyabilecegini hayatini oldugu kadar normal idame ettirebilecegini ogrendik. Onu aldigima bir an bile pisman degilim iyi ki bizim kedimiz olmus iyi ki❤️

Sort:  

o kedicik sizin yanınızda olduğuna ben çok mutluyum ..
Kediler acı çekmiyor diye okuyunca okadar rahatladım ki ifade edemem.. Kediler çok narin sevgi dolu yaratıklar.. onlarsiz napardim ben yaa

Evet tatlim @talaxy aci cekseydi kalbim dayanmazdi buna. Iyi ki agri sizilari acilari yok ama istedikleri gibi atlayip ziplayamadiklari icin hareketleri kisitli oldugu icin sinirli oluyolar maalesef bazen cok kiziyo biseyi yapamayinca asabilesiyo kihliyo isiriyo biraz ama o da hakli napsin beybi :( kedi gibi ozgur bir varlik olup ozgurce kosup oynayamamak cok zor olmali onu anliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55747.11
ETH 2323.34
USDT 1.00
SBD 2.34