You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temat Tygodnia #15 (3) Szczur. Czy może być kochanym domowym zwierzakiem? Rat. Can he be a loved home pet?PL/ENG

in #busy7 years ago

Bardzo fajny tekst, miło się czyta. Nadaje się na konkurs Tematy Tygodnia - akurat jest o zwierzętach. Dodaj tag tematygodnia i na końcu postu przez edycję dopisz, że zgłaszasz post do tematów tygodnia w temacie nr 3, luźne nawiązanie - zwierzęta. Więcej osób przeczyta Twoją historię i masz szanse na wygraną. Pozdrawiam :)

Sort:  

Dzięki tapioka za podpowiedź. Prawdę powiedziawszy dwa dni temu czytałem ten post na temat konkursu i myślałem o tym, ale wyleciało mi to z głowy. Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam.
Przez ostatni tydzień, każdego popołudnia mam problem z robieniem czegokolwiek na Steemit. Trwa to przez kilka godzin. Mój Bandwidth Remaining Recharging. Please wait 51h 55m 05s. Masakra.

Niestety nie mam pojęcia dlaczego tak się u Ciebie dzieje. Najlepiej zapytaj o to @lukmarcus. On będzie wiedział co Ci poradzić.

Dałeś zły tag. Nie tematytygodnia a tematygodnia

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57847.79
ETH 2291.52
USDT 1.00
SBD 2.46