You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gry podwórkowe mojego dzieciństwa.

in #busy6 years ago

Cóż za wspomnienia! Jak dobrze się czyta! Ciarki mnie przechodziły! Tak! To moje zabawy z lat dzieciństwa... Wszystkie, które opisałeś. Byłoby wspaniale raz jeszcze zagrać z paczka mych przyjaciół z lat szczenięcych. Obecnie z tymi ludźmi, którzy byli nierozerwalna częścia mego życia dekady temu nie mam nawet kontaktu. Smutne...

Dzięki za przywołanie wspomnień i moment na reflekję:)

Sort:  

Dzięki. Mam to samo - brak kontaktu. Wyjechałem i obecnie mieszkam 300 km od swoich rodzinnych stron, ale jestem tam dwa trzy razy w roku i parę osób jeszcze zostało w mojej rodzinnej miejscowości. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59317.93
ETH 2530.37
USDT 1.00
SBD 2.47