"Konkurs #pl-gry" Moja ulubiona gra. World Of Tanks.

in #busy6 years ago (edited)

Grałem w wiele gier na PC oraz na Xboxie 360. Zawsze numerem jeden były u mnie gry z serii symulatorów. Prowadzenie samolotu, czołgu czy jakiejkolwiek maszyny sprawiało mi olbrzymią frajdę.
Od 2013 roku jestem fanem i zagorzałym zwolennikiem gry World Of Tanks.
Rozgrywka prowadzona jest na obszernych mapach i skupia się na bitwach pancernych, gdzie każdy realny gracz prowadzi swój czołg i dąży do poprowadzenia swojej drużyny do zwycięstwa.
1.jpg
ZSRR. Czołg ciężki 10 poziomu IS7

Gra ta jest wymagająca i na początku mojego grania ciężko było mi się wczuć w klimat i prawa rządzące mechaniką gry. Rozgrywki prowadzone są wraz z innymi graczami, więc po drugiej stronie komputera są realni ludzie, którzy dążą do wygrania i starają się być lepszymi kierowcami potężnych maszyn bojowych.

22.jpg
ZSRR. T-34-85M Czołg średni. Odpowiednik naszego Rudego znanego z filmu.

Do swojej dyspozycji mamy ponad 400 różnego rodzaju pojazdów pochodzących z różnych krajów i wystepują tam czołgi ze Stanów Zjednoczonych Ameryki, ZSRR, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Chin, Japonii, Czechosłowacji, Szwecji, Włoch oraz Polski (gdzie występuje na razie jeden czołg i drzewko technologiczne niedługo ma się pojawić) i podzielone są one na.
Czołgi lekkie
Czołgi średnie
Czołgi ciężkie
Niszczyciele czołgów
Działa samobieżne
Czołgi premium

33.jpg
USA, T67 Niszczyciel czołgu ze świetnym kamuflażem. Moja ulubiona zabawka.

Standardowo gra się 15 na 15 i balans czołgów jest dobrany tak aby przeciwnik posiadał podobne pojazdy.

4.jpg

Każdy pojazd w grze jest specyficzny. Czołgi lekkie mają słaby pancerz lecz są szybkie i służą do wykrywania wrogich czołgów. Takimi czołgami należy starać się przetrwać jak najdłużej ponieważ w końcowej fazie bitwy są fantastycznymi maszynkami do dobijania już nadszarpniętego wroga.
Czołgi średnie grają przeważnie w drugiej linii i są już mocniej opancerzone. Wspomagają czołgi ciężkie. które mają najmocniejszy pancerz, lecz są powolne.
Niszczyciele czołgów posiadają dużą siłę ognia i trzymają się dalej od linii walk. Takim niszczycielem należy przyjąć dogodną pozycję, najlepiej gdzieś za krzakiem aby spotęgować swój kamuflaż i z daleka razić swoim działem wroga.
Natomiast działa samobieżne czyli artyleria pozostaje w ukryciu i posiada ona atut strzelania z bardzo dużych odległości w nieprzyjaciół i czasami celnym strzałem można uszkodzić kilka wrogich pojazdów naraz.
Czołgi premium posiadają lepsze zarobki od standartowych pojazdów lecz trzeba je zdobyć w specjalnych misjach bądź kupić za realną gotówkę.
Ja na grę przeznaczałem pieniądze zdobyte na innych portalach takich jak DOGRY itp., gdzie grając w różne gry zdobywa się punkty, które później można zamienić na złoto, które są walutą premium. Drugą walutą w grze są kredyty, które zdobywamy grając swoimi czołgami.

55.jpg
Artyleria gotowa do strzału.

6.jpg

Widok pokazany z ostrzału artylerii.
Pojazdy w grze są historycznymi odpowiednikami prawdziwych czołgów i mała ich częśc bazuje na projektach bądż są fikcyjnymi pojazdami.
W tym roku wszedł nowy patch, który wprowadził nowe mapy w wersji HD i teraz gra sie o wiele przyjemniej.
W trakcie grania rozwijamy swoją załogę dzięki zdobytemu doświadczeniu w grze i za takie zdobyte doświadczenie nasi załoganci spisują się coraz sprawniej co przekłada się na szybsze strzelanie, lepszy kamuflaż czy sprawniejsze poruszanie się. Opcji doskonalenia załogi jest dużo. Na czołgach montujemy także dodatkowe usprawnienia, które przyczyniają się aby nasze maszyny były sprawniejsze czy też bardziej trudne do wykrycia przez wroga.
Dodatkowymi usprawnieniami są materiały eksploatacyjne i za ich pomocą możemy uleczyć rannego załoganta, naprawić uszkodzone podzespoły czy też ugasić pożar pojazdu.
7.jpg
Polski czołg Pudel, którego zdobyłem w misji. Jest to czołg średni.

W trakcie walki możemy niszczyć niektóre obiekty takie jak drzewa, płoty i niektóre budynki. Bitwa z innymi pojazdami wroga nie jest łatwa i potrzeba rozwagi i ostrożności. Wystrzelone pociski mogą zrykoszetować od wrogiego pojazdu i trzeba nauczyć się wrażliwych punktów w pojazdach. Jeżeli strzelimy w pojazd, który jest dobrze skątowany - ustawiony odpowiednio to pocisk nie zrobi mu krzywdy. W takich przypadkach nie należy strzelać jak popadnie lecz obrać lepszą pozycje do oddania strzału bądź poczekać aż nieprzyjaciel zrobi błąd i się odsłoni.
Nie wszystkie zdobyte czołgi trzyma się w garażu, ja posiadam ich 46 sztuk i stoczyłem do dnia dzisiejszego 13800 bitew.

88.jpg
Tuż przed bitwą.

Aby opisać wszystkie ciekawe informację z tej gry trzeba by napisać książkę. Pokrótce opisałem na czym polega rozgrywka, która bardzo wciąga i dąży się do lepszego opanowania tej gry oraz nowych zdobytych czołgów.
Gra jest świetna i jeszcze bardzo długo z nią zostanę.

Sort:  

Exclusive PROMO

Get 20 upvotes and 10 followers only for join the site.
The 20 upvotes worth 1SBD so why wait get it quickly before the campaign over.
CLICK HERE TO JOIN

Reestem już dałem z 10 minut temu. Pozdrawiam.

Dzięki i pozdrawiam.

Też grałem zrywami, ale nie na moje nerwy, zbyt gorącą mam krew. Z zabawniejszych zdarzeń na Lakeville zostałem sam z jakąś artylerią, jeździłem Stugiem III, przeciwnik miał bodaj dwa średnie czołgi (generalnie przewalone, bo wykrywanie w Stugu mierne, ale coś mogliśmy zdziałać we 2). Wpadłem do wody i czytałem później chat: "Stupid Stug", "Lol Stug" itp.

Komentarzami nie przejmuję się, ale czasami podczas grania gdy zostanę sam na dwóch czy trzech, a mam w miarę fajną maszynkę, to po takiej bitwie serce mi wali i wtedy muszę odpocząć i się uspokoić. Pozdrawiam.

Święte słowa, mało która gra powoduje takie emocje, zwłaszcza, gdy zostajesz jako ostatni wobec przeważających sił w rozklekotanym czołgu z uszkodzonym silnikiem i ranną załogą.

Grałem dosyć długo bo jakieś pół roku, gra bardzo dobra i wciągająca, jednak odstawiłem ją na rzecz Fortnite ;)

Gra mnie wciągła. Wymaga dobrej strategii i trzeba myśleć aby się nie zapędzić, co czasami mi się zdarza, a wtedy jest to krótka bitwa. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45