You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Konkurs #pl-gry" Moja ulubiona gra. World Of Tanks.

in #busy6 years ago (edited)

Też grałem zrywami, ale nie na moje nerwy, zbyt gorącą mam krew. Z zabawniejszych zdarzeń na Lakeville zostałem sam z jakąś artylerią, jeździłem Stugiem III, przeciwnik miał bodaj dwa średnie czołgi (generalnie przewalone, bo wykrywanie w Stugu mierne, ale coś mogliśmy zdziałać we 2). Wpadłem do wody i czytałem później chat: "Stupid Stug", "Lol Stug" itp.

Sort:  

Komentarzami nie przejmuję się, ale czasami podczas grania gdy zostanę sam na dwóch czy trzech, a mam w miarę fajną maszynkę, to po takiej bitwie serce mi wali i wtedy muszę odpocząć i się uspokoić. Pozdrawiam.

Święte słowa, mało która gra powoduje takie emocje, zwłaszcza, gdy zostajesz jako ostatni wobec przeważających sił w rozklekotanym czołgu z uszkodzonym silnikiem i ranną załogą.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58986.04
ETH 2580.24
USDT 1.00
SBD 2.53