You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemTools Series #4 Steemit Alternative Graphic User Interface - busy.org

in #busy6 years ago

Am trecut si eu pe busy. Interfata e muult mai prietenoasa ca pe Steemit. O sa imi ia un pic sa ma obisnuiesc dar cred ca o sa raman acolo pentru postari comentarii si walletul il folosesc de aici! Mersi fain de info! :)

Sort:  

Ma bucur să aud, eu dacă intru acu pe steemit, nici nu mai știu unde să ma uit :)

Din punctul meu de vedere, e un singur lucru major care lipsește, să vezi oamenii noi ce au dat follow, în rest e just right :)

E arhaica interfata de pe Steemit fata de cea de pe Busy. Eu pentru followers folosesc https://steem.makerwannabe.com/ dar are un delay de o zi din cate am vazut. Iti arata ziua precedenta.

Și eu tot tool-ul ala îl folosesc. Mie îmi arată cam în timp real, am citit că au fost ceva probleme cu hosting-ul, sper să se fi rezolvat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43