Botlar Ne Kadar Kârlı Ne Kadar Zararlı?

in #busy6 years ago

Screenshot_2018-03-10-13-37-18-964~2.jpeg
Botlar Ne Kadar Kârlı Ne Kadar Zararlı bir çok bot curation sonrası zarara uğratıyor. Özellikle resteem botları işe yaramaz diyebiliriz. Bir çok takipçisi var ama pek beğenen olmuyor takipçileri sahte takipçiler.
Gördüğünüz gibi son paylaştığım gonderiye yaklaşık 10sbd filan harcadım hwawol ve oy veren arkadaşları aradan çıkartırsak 22$ oy almış sayılırım. Curation olduğunda zarardayım ama neden? Bot seçimi çok önemli o anki bot durumlarına bakmak kâr veya zararı doğrudan getiriyor. Örneğin boomerang 1.5sbdye 4.37$ oy atarak beni kâra geçirdi fakat promobota bakarsak 0.500sbdye 1.12$ lik oy attı bu ise beni zarara geçirdi. Ama diğer promobot attığım gönderilere bakarsakta promobot beni zarara sokmamis diğerlerinde. Yani botlar 2.4 saate oy attığı için o anki oy gücü ve diğer kişiler tarafından yatırılan para ve aynı zamanda yaptırdığınız para çok önem kazanıyor. Botlardan kazanabilirsiniz ama dikkatli olmalısınız kumar gibi!
Nasıl Kâr Etme Şansınızı Yükseltebilirsiniz?
Tabii ki analiz yaparak bir diğer örnek ile karşınızdayım. Sneaky-ninja botu da beni zarara geçiren botlardan biriydi. Sbd attığım saat pek uygun değilmiş sanırım.
Analizi nasıl yaparız?
Screenshot_2018-03-10-13-49-34-527~2.jpeg
Öncelikle bu turda atılan sbd ve steemlere bakacağız. Oy gücü nasıl curation sonrası kâr ne kadar gözüküyor.Screenshot_2018-03-10-13-55-23-955~2.jpeg
Bakın şuan kâr ederiz gibi duruyor botun süresi de doldu. 2.4 saat oldu biraz bekletiyorlar daha fazla sbd ve steem atılması için. Yani gözüken kâr yüzde yüz değildir. Bunu steembottracker siteside yazıyor. Bu turun analizini az çok yaptık peki geçen tur ne olmuş bana göre en büyük kriter bu.Screenshot_2018-03-10-13-50-14-905~2.jpeg
Geçen tur kazandırmış. Parayı göndermek için iki kez daha düşünmek gerekiyor :) Eğer kâr değilde zarar etseydi düşünmeden kapatır ve diğer bota bakardım. Dediğim gibi analizler sizin kumardaki şansınızı yüksektir fakat kazandırmayabilir. Benim anlatacaklarım bu kadar iyi günler dilerim umarım işinize yarar.

Sort:  

Öncelikle beni seçtiğiniz için teşekkürler, discord kanalına katıldım harika bir projeye benziyor bundan sonra coogger etiketini kullanacağım

Desteğin için teşekkürler 🙃

Şu anda botlara bakıyordum isabet oldu :D açıkçası ben orada 0.1 oy görmektense botlardan gelen 1$ oy görmeyi tercih ediyorum. Evet çoğu zaman 0.1 0.3 sbd falan zararda oluyorum ama yazdığım şeyin değerli olduğunu hissetirmesi bana keyif veriyor, o değeri ben kendi cebimden versem bile.
Bir de, profile sonradan girip bakan birisi, aaaa baksana adam oy almış, diyor. Bunu fark ettim.

Evet kesinlikle bazen postlarımız 0.1 değerini bile göremiyor onun yerine cüzi miktarlarda botlara para atarak SP kazanıyorum fazladan birazcık zarara girsem de en azından yazımın değerli olduğu hissini de veriyor

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @queqtra

We have planted already 4220.75 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 20724.74
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Steembottracker dışında kullanılabilecek alternatif botları listeleseydiniz daha güzel olurdu.

Aslında varolan botların %80 i steembottracker'de ekli hatta Türklere ait 5 ten fazla bot var. Steembottracker'ı değilde türk topluluğunu destekleyen @anadolu ve @jumbot var.

steembottracker üzerinde çok fazla bot var ama ben hala bu botlar nasıl kazanıyor çözemedim. kazanılacak bir durum varsa yatırım yaparak bir bot yapayım bende.

Aslında gerekli yatırımı yaptıktan sonra yavaş yavaş kâra geçmeye başlıyorsun. Oy vererek para kazaniyorsun belli bir sistemleri var herşey otomatik gelişiyor. Walletindan birşey eksilmiyor tam tersi oy vererek sbd ve Steem kazaniyorsun

SP ve Voting Power arasında nasıl bir ilişki var?

3 temel şey var bunlar SP, oylama gücü ve oy yüzdesi olarak üçe ayrılıyor size daha detaylı bir açıklama yapmak için arastiracagim en kısa zamanda size döneceğim...

bununla ilgili güzel bir yazı yazarsanız çok iyi olur.

This post has received a 3.26 % upvote from @boomerang.

You got a 17.86% upvote from @bid4joy courtesy of @queqtra!

This post has received a 0.14 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

This post has received a 0.30 % upvote from @booster thanks to: @queqtra.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Eray from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54140.93
ETH 2422.15
USDT 1.00
SBD 2.12