You are viewing a single comment's thread from:

RE: Botlar Ne Kadar Kârlı Ne Kadar Zararlı?

in #busy7 years ago

Şu anda botlara bakıyordum isabet oldu :D açıkçası ben orada 0.1 oy görmektense botlardan gelen 1$ oy görmeyi tercih ediyorum. Evet çoğu zaman 0.1 0.3 sbd falan zararda oluyorum ama yazdığım şeyin değerli olduğunu hissetirmesi bana keyif veriyor, o değeri ben kendi cebimden versem bile.
Bir de, profile sonradan girip bakan birisi, aaaa baksana adam oy almış, diyor. Bunu fark ettim.

Sort:  

Evet kesinlikle bazen postlarımız 0.1 değerini bile göremiyor onun yerine cüzi miktarlarda botlara para atarak SP kazanıyorum fazladan birazcık zarara girsem de en azından yazımın değerli olduğu hissini de veriyor

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62226.04
ETH 2440.49
USDT 1.00
SBD 2.63