Sort:  

botun etkinliğinden upvote attığı yazılara bakıyorum da hiç birinde başlıkta busy yazısı yok :S senin bloguna baktığımda busy sana hiç oy vermemiş ki ? verdiği bir yazının linkini atarmısın buraya ?

kuşadası postuma bakarmısınız onu başlığa ekledim bir önceki twitch postumda dün editleyip başlıga ekledim ikiside busyden paylaşılmasına rağmen neden diğeri oylanmadı acaba

dostun hr1 busy botu değil senin hiçbir yazında busy oyu yok benim paylaştığım yazılara bir bak busy.org oy atmış senin söylediğin ile alakalı değil boşuna yazıyorsun başlığa busy diye... Tag başlığında busy olması lazım ve yazıyı busy.org dan yazmalısın....

peki bunları yapmama rağmen neden busy oy atmıyor busy orgdan yazıyorum ve hr1 kim tanımıyorum busy sanıyordum onu ben

Yok ondan değil siz busy.org giriş yapın ordan yazı yazın tag başlığına 3. Sıraya busy tagini ekleyin... birde bu zamanlarda sorun varmış duzeltilmeler yapacaklar ondan sonra normale dönecek...

e steem ? oda oylamıyor onun mantıgı nedir

esteem de bilmiyorum mantığını daha önce kullanmadım ama oda biraz rasgele atıyor yazın iyiyse ve beğenilirse oy veriyor....

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46