Busy Güncellemesi - "busy"

in #busy6 years ago (edited)

Merhaba Değerli Steemit Türkiye Kullanıcıları Biliyorsunuz ki busy kullanarak postumuzun oy gücünü arttırabiliyoruz en azından biz yeni başlayanlar için ideal bir siteydi.
aaa.png

Sitenin mantığı şu şekilde işliyordu yazılarımızı busy.org sitesi üzerinden yazıyorduk ve bize 0.22 + - değişen bir rakam miktarında +upwote geliyordu. Bu upwote gelmesi için tagler arasına busy yazmamız yeterliydi ancak uzun zamandır busyden + vote alamayınca biraz kurcaladım neden +lamıyorlar bir kere cheetaha yakalandım onla alakalı oldugunu düşünüyordum başta ondan sonra onla alakalı olmadığını anlamak için busy etiketinde yapılan yeni paylaşımları gördüm Herkes yazının ana başlığının son kısmına ''busy'' veya busy bir şeyler ekliyorlardı. Busy bizden önceden tagler arasına busy eklememizi istiyordu sanırım bu kurallarını değiştirdiler artık yazımızın ana başlığına ''busy'' veya busy eklememizi istiyorlar
bsu.png

Yeni kullanıcıların hepsine tavsiye ederim . Bildiğim kadarıyla busy.org 12 saat arayla 2 paylaşımınıza + oy kullanıyor. Bunun yanında e steem uygulamasını indirerek 24 saatte bir onun üzerinden de post atabilirsiniz.

Görsel Kaynak : https://busy.org

Sort:  

Bunu yaptıktan sonra oy attımı size ? Bu yararlı bilgiyi verdiğiniz için teşekkürler.

evet bundan bir önceki postumda oy aldığım için bu postu paylaştım yanlış bilgi yok bizde :)

botun etkinliğinden upvote attığı yazılara bakıyorum da hiç birinde başlıkta busy yazısı yok :S senin bloguna baktığımda busy sana hiç oy vermemiş ki ? verdiği bir yazının linkini atarmısın buraya ?

kuşadası postuma bakarmısınız onu başlığa ekledim bir önceki twitch postumda dün editleyip başlıga ekledim ikiside busyden paylaşılmasına rağmen neden diğeri oylanmadı acaba

dostun hr1 busy botu değil senin hiçbir yazında busy oyu yok benim paylaştığım yazılara bir bak busy.org oy atmış senin söylediğin ile alakalı değil boşuna yazıyorsun başlığa busy diye... Tag başlığında busy olması lazım ve yazıyı busy.org dan yazmalısın....

peki bunları yapmama rağmen neden busy oy atmıyor busy orgdan yazıyorum ve hr1 kim tanımıyorum busy sanıyordum onu ben

Yok ondan değil siz busy.org giriş yapın ordan yazı yazın tag başlığına 3. Sıraya busy tagini ekleyin... birde bu zamanlarda sorun varmış duzeltilmeler yapacaklar ondan sonra normale dönecek...

e steem ? oda oylamıyor onun mantıgı nedir

attığınız foto da başlığa diyor evet ama etiketler kısmını da konu başlığı olarak çevirmiş busy. Yani demem o ki siteyi ingilizceye çevirip bir daha bakarsanız aslında etiketi kastettiklerini göreceksiniz. Özetlemek gerekirse "busy" etiketini ana başlıkta değil, etiket kısmında paylaşmak yeterli oylanabilmek için...

Bende sizinle aynı kanıdayım bakalım deneyelim görelim :)

Eyvallah yanlız busy ye resim ekliyemedim

  • Feronio - 9 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Ayrıca birçok konuda toplulukta bizlere yardımcı olan @emrebeyler'e bu link'den Witness oyu verebilirsiniz. Bu tamamen ücretsiz, güvenilir ve topluluk adına yararlı bir destek olacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59908.77
ETH 3191.82
USDT 1.00
SBD 2.43