Döküm Tavada AntrikotsteemCreated with Sketch.

in #busy7 years ago

et yakından tepsi.jpg

Hafta sonu, yeni aldığım döküm tavayı denemek için kasaba uğradım ve Çetin ustanın tavsiyesi üzerine antrikot aldım. Misafirlerimiz de olacağı için; 1 kg.civarında ben yesem, 1 kg. da diğer 4 kişi yese dedim ve 2 kg. aldım :))
Eti önce, soğan suyu, kekik, zeytinyağı, karabiber ve çok az kaya tuzu ile güzelce harmanladım. Sonra tepsiye dizip üzerini alüminyum folyo ile kapattım. O şekilde buzdolabında yaklaşık 6 saat bekledi. Çıkardığımda et pamuk gibiydi. Yani o halde bile yiyebilirdim.
Hemen döküm tavayı ocağa koydum. Yaklaşık yarım saat iyice ısınmasını bekledim. Emin olduktan sonra ilk parçayı tavaya koydum. Vee işte o istediğim ve beklediğim ses...Cosss :)) Koku mükemmel...
Kısacası çok güzel oldu. Sizler için adım adım fotoğraf almaya çalıştım :))

Şimdilik bu kadar...Yeni resimler geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

et tepeden tepsi.jpg

döküm tava.jpg

et antrikot pişmiş.jpg

Sort:  

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

Thank you for participating in #foodphotography

You have earned 5.05 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.01
Server time: 13:09:18
Account Level: 0
Total XP: 21.05/100.00
Total Photos: 1
Total comments: 16
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Cok guzel görünüyor eti ben de cok severim😀

Hastasıyım :)) Teşekkür ederim yorum için...

afiyet olsun . et sevenlere bol etli günler

Teşekkürler :)

Valla çok güzel görünüyor. Afiyet olsun ...

:))) valla çok güzeldi...teşekkürler...

Feronio - 3 Bot Listesine postunuz eklenmiştir. Paylaşımınız için teşekkürler. Liste için daha fazla detaya link üzerinden ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim

I am scare to read your post, because I like to eat a lot of meat and when I see this get hungry again bro. Thanks for sharing this. Upvoted from @chanthasam

I hope one day we can eat a delicious meat dish together bro !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50