You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit - Czyli mój motywator i lek na lenistwo

in #busy7 years ago

Bardzo dobry post!
Sam mam podobne odczucia co do Steemit. Dzięki niemu o wiele łatwiej się motywuje by coś napisać. Dodatkowo łatwiej mi wymyślić temat swojego posta, łatwiej przychodzą mi pomysły do głowy. Bo albo inny użytkownik jakoś go podsunie, albo udział w takich konkursach jak "Tematy Tygodnia" czy #pl-wierszokleci wymuszają na mnie podporządkowanie się pod jakiś temat.

Od pięciu tygodni wpadłem w cug publikowania codziennie postów. To między innymi dlatego, że postanowiłem, iż zdobędę osiągnięcie za wrzucanie tekstów każdego dnia miesiąca. Co najlepsze - codzienne publikowanie okazało się łatwiejsze niż myślałem :D Teraz mam takie podejście, że najlepiej zacząć dzień od Steemit - a potem już leci :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67661.55
ETH 2619.39
USDT 1.00
SBD 2.72