Sort:  

I tak trzymać. Życzę powodzenia. Fajny post, a czy steemit coś zmieni u mnie, nie wiem.
Pozdrawiam.

nie wiem czym się zajmujesz, ale chyba powinieneś rzucić pracę :D sądzę, że mogła się przyczynić do Twojego lenistwa, bo jesteś naprawdę kreatywną osobą!

Kapitanie fajny, post. Zastanawiam się czy Steemit zmieni moje życie.

Wcale nie brzmi jak tani tekst motywacyjny. Brzmi właśnie i dokładnie tak jak napisałeś w odpowiedzi- "cała prawda". Ludzie szukają ujścia kretywnego, tak samo jak szukają spełnienia, i innych najwyższych form samorealizacji z hierarchii Maslova. Dzięki za upvote. :)))

Pozytywizm- to chyba odpowiednie słowo, aby określić moje odczucie w kwestii tego co się tutaj dzieje. Blockchainowy portal społecznościowy to zajebisty pomysł i mi również dał kopa, żeby działać i starać się jak najlepiej bez zbędnego marudzenia, bezsensownych kłótni i szukania na siłe różnic społecznych. Co prawda nie lubię się wywyższać, ale tutaj wśród was pozytywni Steemianie czuję się troche jakbym należał do jakiejś elity;) Kapitanie dzięki za pogodny poranek, choć za oknem wicher dmie i mróz trzaska!

Bardzo dobry post!
Sam mam podobne odczucia co do Steemit. Dzięki niemu o wiele łatwiej się motywuje by coś napisać. Dodatkowo łatwiej mi wymyślić temat swojego posta, łatwiej przychodzą mi pomysły do głowy. Bo albo inny użytkownik jakoś go podsunie, albo udział w takich konkursach jak "Tematy Tygodnia" czy #pl-wierszokleci wymuszają na mnie podporządkowanie się pod jakiś temat.

Od pięciu tygodni wpadłem w cug publikowania codziennie postów. To między innymi dlatego, że postanowiłem, iż zdobędę osiągnięcie za wrzucanie tekstów każdego dnia miesiąca. Co najlepsze - codzienne publikowanie okazało się łatwiejsze niż myślałem :D Teraz mam takie podejście, że najlepiej zacząć dzień od Steemit - a potem już leci :D

calkiem spoko chociaz odrobina sceptycyzmu co do tej platformy jest nawet wskazana zeby podczas chwili euforii nie kierowac sie emocjami

Sneaky Ninja Attack! You have been defended with a 1.41% vote... I was summoned by @kapitanpolak! I have done their bidding and now I will vanish...Whoosh

Twórz
Działaj
Spełniaj się

i oby steemit istniał jak najdłuzej ku uciesze nas wszystkich ;)

ave

You got a 0.79% upvote from @mercurybot courtesy of @kapitanpolak!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.96
ETH 2649.39
USDT 1.00
SBD 2.58