You are viewing a single comment's thread from:

RE: Žalář národů a kasematy na Špilberku

in #busy7 years ago

Před čtvrt stoletím jsem o tom psal nějakou seminárku. Mám vydat doplňující článeček na tohle téma? O mučení, trestu smrti, káznici a trestnici po soudních a vězeňských reformách M.Terezie?
A dotaz, jak ve zkratce funguje busy.org?

Sort:  

Je to platforma postavená na stejném blockchainu jako Steemit. Také je ve vývoji, takže něco je lepší tam, něco tady. Ale ta hlavní výhoda je, že když napíšeš text v tamním editoru a otaguješ ho klíčovým slovem #busy, dostaneš hlas o hodnotě plus mínus 30 centů hned po publikaci. Myslím, že to má nějaké omezení, ale já svedu jen jeden článek denně, o víkendu maximálně dva, takže to omezení jsem nepocítil.

A když už se ptám, jak se dostanu na tamní editor? 30 centů, to jsem snad za článek ještě nedostal...

www.busy.org, přihlašuješ se pod stejnou přezdívkou jako tady. Příspěvek se na steemitu automaticky ukáže. Editor je uživatelsky příjemnější (jednodušší úprava písma), jen mám trochu problém s vkládáním fotek, ony se hned po vložení nezobrazí.

Určitě ano!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37