Prosze o małą pomoc || I am asking for little help🐋

in #busy6 years ago

hand-3067236_1920.jpg

Witam Wszystkich!

Hello All!

Długo się zastanawiałem nad napisaniem tego posta, ale wkońcu przełamałem się. Nigdy nie prosiłem w życiu o pomoc. Potrzebuje waszego wsparcia. Oczywiście w każdej postaci. Potrzebuje na opłate prawnika, który prowadzi moją sprawe. Przy obecnej sytuacji życiowej nie stać mnie na takie koszty. I tak już jest wielki stres. A najbardziej mnie boli jak moja dziewczyna to przeżywa. Martwi się gorzej ode mnie. Odbija się to na naszych relacjach. Kocham ją i zrobię wszystko żeby nie zawieść jej..
Nie ukrywam swoich emocji i uczuć.. Taki jestem..Jeśli post okaże się do oflagowania bo nic nie wnosi-nie ze złoszcze się. Troche zesmuce, ponarzekam, a moje morale spadną na chwile.
Wierzę w Was Kochani! Dziękuje!

In English

I've thought about writing this post for a long time, but I finally broke it. I have never asked for help in my life. I need your support. Of course, in every form. I need a lawyer to pay my case. With the current life situation, I can not afford such costs. And that's how big stress is. And it hurts me the most when my girlfriend is experiencing it. He worries worse than me. It affects our relationships. I love her and I will do everything to not let her down ...
I do not hide my emotions and feelings .. That's what I am .. If the post turns out to be flagellation because it does not contribute anything - it does not get angry. A bit cheesy, complain, and my morale will fall for a moment.
I believe in You Beloved! Thank you!

Sort:  

Powodzenia :) Przelałem tyle ile mogłem :)

Dzieki! Doceniam.

Myślę, że gdy opiszesz dokładniej sytuację, to może wtedy chwycisz za serce i zmanipulujesz do pomocy.
Mnie póki co nie wzruszyłeś.

Żeby wzruszyl to musiałbym dłuższa historynke napisac moze I fakt. Niestety napisalem najprosciej jak sie da. Odbior do zwyklych ludzi a nie poetow. Potrzebuje na adwokata w szybkim tempie. Sprawa apelacyjna. Chodzi o alimenty ktore chce moja byla zona a dokladniej wiecej ich. Pierwsza sprawe wygralem tylko w 2/3 czesci. Majac dowody, czarno na bialym ze mnie nie stac sedzina dala jej na odczepne. Od sierpnia musialem ja na szybko splacic nie majac z czego-pozyczylem. Bede walczyl o swoje racje uzasadnione.

Sędzina w sprawie to nic dobrego. Zjebane prawo plus solidarność jajników i facet ma przejebane. Słyszałem że ustalano alimenty nie na podstawie zarobków ojca,a na podstawie ile mógłbym zarobić z jego wykształceniem.
Fuck all of them

Oj, niewesoła sytuacja...

Opisz dokładniej o co cho..., ja na razie mam mały Voting Power, więc muszę poczekać ze 2 dni, żeby mój głos mógł pomóc Ci cokolwiek

Opis wyzej. Dzieki!

Alimenty sprawa delikatna, masz mój upvote. Mam nadzieję, że jakoś tam sobie poukładasz sprawy. Życzę Ci wszystkiego dobrego.

I hope you get the help you need. I wish I was a whale to help

Wow! Thanks my friend! You really read my post.

Co się stało?

Bez dramatyzmu choc i tak bardzo duzo stresu. Sytuacje opisal wyzej. Prosze o mala pomoc. Robie to tylko dla swojej kobiety, która mi się bardzo stresuje i część dała zez swoich odłożonych pieniędzy.

Zmieniam swój głos, choć w taki sposób będę mógł Tobie pomóc

Przybliż nam swoją sytuację...

Opis wyzej Ewa.

Józef, masz mój głos 100%, zawsze coś...
Nie będę się jednak wypowiadać ... Życzę powodzenia i wszystkiego dobrego dla Twoich dzieci :)

  • nie przysługuje Ci prawnik z urzędu?
  • w steem power masz około 1000 $, możesz się "power down" i sprzedać ale to wymaga 13 tyg, wiec moglbys od kogos pozyczyc kase zanim nie dostaniesz z power down

Moj steem power to 260 reszte mam pozyczone.
Nagram filmik to wyjasnie dlaczego tak a nie inaczej

260 po aktualnym kursie to właśnie 1k $

Szkoda by bylo spaść do podstaw. Tymbardziej jak tyle wart juz glos

Masz mały prezent w postaci Boosta? (raised2b)

Chodzi o moj steem power ? (520)?

Dostałeś upvote w postaci Boosta? (raised2b)1.05$ taki prezent o demonie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57688.87
ETH 3100.54
USDT 1.00
SBD 2.37