You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cardano Nedir? Busy + [Cointurk 13. Projesi]

in #busy7 years ago

Hocam maşallah diyorum. Bu kadar uzun anlatım yapmanıza hayran kalıyorum. Gerçekten emek vermişsiniz. Teşekkürler.

Sort:  

Teşekkür ederim. Bu post başarılı sınıfına girer mi girmez mi bilemiyorum. Ama blogging'le uğraşanlar özellikle de iyi Steemit blogger'ları iyi bir blogun min. 3 sayfadan başlaması gerektiğini bilirler. Yani internette reklam alarak profesyonel anlamdaki blog sayfalarına bir bakmanızı tavsiye ederim. 1 sayfalık blog yazısı blog olarak sayılmıyor bile. Çünkü oraya giren kişinin okumakta olduğu yazıda, aşağılara gittikçe dolu dolu bilgiler olduğunu hissetmesi gerekiyor. Yani insanlar birşeyler okumak istiyor.

Ben de mümkün olduğunca yazılarımı bu şekilde yazmak istiyorum. Yani yarım sayfalık bir yazı yazıp bir de dandik resim koyarak her gün 56 tane post yapabilirim. Hem de çok rahat. Ama bu hem kendi beynimi, hem okuyucumun beynini hem de interneti kirletmek demek bana göre.

Bir iş yapılacaksa kaliteli olsun. Kaliteli olmayacaksa yapmaya hiç gerek yok.

İlginizi için tekrardan çok teşekkür ederim.

Açıkcası çok ilgimi çeken bir konu değil, sadece cointurk kampanyasına katıldığınız için oy verdim, doğal olarak esas yazınızın içeriği hakkında fikrim yok. Ancak bu yoruma verdiğiniz cevap gerçekten çok hoşuma gitti.

Ben daha ilk defa bir yazı paylaştım. Doğal olarak da işin inceliklerini bilmeden hatta bazı bazı kopya çekerek (kimileri alıntı diyor ama bence resmen kopyadır bu) yazdım yazımı. Ancak şunu biliyorum ki bir iş yaptıkça gelişir. Bu konuda tavsiyeleriniz olursa çok sevinirim. Sonuçta tecrübe gelişimin en önemli parçasıdır ve tecrübeden faydalanmak gerekir.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62881.38
ETH 2449.40
USDT 1.00
SBD 2.62