You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wspomnienia z dzieciństwa. Zabawy małych mężczyzn bronią miotającą.

in #busy6 years ago (edited)

Miły do poczytania artykuł, który pochłonąłem w parę minut. Czytało mi się go z pewną nostalgią i żalem za latami, które dawno odeszły :)

Mam taką śmieszną historię w temacie.
Koledzy porobili łuki i chodzili jako banda Robin Hood-a.
Spotkali "niewtajemniczonego".
..."teraz uciekaj..."
Chłopak puścił się pędem przed siebie, był natomiast na tyle świadom tematu ucieczki przed strzałami, że biegł zyg-zakami.
Herszt bandy naciągnął łuk i celując na środek zygów uciekiniera wypuścił strzałę. Po chwili cała grupa stoi nad leżącym na ziemi "trafionym".
Strzała wbiła mu się w plecy i padł tracąc przytomność.
Po chwili wstał, patrzy w tył i mówi: ..."coście mi zrobili, głupki"...
Nie wiedzieli co mają zrobić, gdy odchodził w stronę własnego domu ze sterczącą strzałą. Reszta... to już tylko historia. :)

Były jeszcze historie: z procami na gwoździe, trzecia z bryłkami, czwarta z psem, który niby nie gryzł, piąta z nadgarstkiem, który obrócił się o 180 stopni i ileż jeszcze więcej.

Dziękuję :)

Pozdrawiam.

Piotr.

PS: robię resteem.

Sort:  

Moja koleżanka podczas zabawy swojemu bratu wbiła w plecy widelec, też mu wisiał na plecach. Lekko był wbity ale wszyscy byli przerażeni. Ogólnie pokojowo zabawy się kończyły.
Dzięki i pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70893.40
ETH 3659.70
USDT 1.00
SBD 3.76